Bambam's Addicted

Penawar kedukaan paling efisyen..

S.O.L.A.T
Tadi ada sikit salah faham dengan kawan pasal entry sebelum entry nie..  Kita menyokong dia amek peduli pasal kawan.. dia lak kata kita menyibuk.. haishhh.. aku lak yang tak paham.. Amek peduli dalam hal kawan.. betul lar tuh kaedahnya.. bukan kita dok menyibuk hal orang yang BUKAN KAWAN KITA.. Aku lak yang di salah tafsir.. takpe lar.. 

Cara pemikiran kita berbeza.. Aku hormat tuh.. janganlah sampai orang lain pulak yang macam melaga-lagakan pulak.. tuh dalam kategori menyibuk la tuh..hohohoho.. Maaf lah.. kalau terasa.. at least aku berani mohon maaf atas khilaf aku kalau kau terasa.. Masing2 ada khilaf bukan? Terasa hati jugak lar bila komen meminta maaf kita pulak yang di delete dan di balas dengan ayat berbisa.. matangkah anda?? (emo sekejap)

Bila terjadi kejadian yang macam tuh.. hati aku nie memang cepat goyah.. mula muka naik merah tahan amarah.. bukan marahkan dia.. marahkan diri sendiri sebab tak reti nak berkomunikasi.. sebab buatkan orang salah tafsir dengan apa yang kita cuba sampaikan.. cuba lar fahamkan entry aku sekali lagi.. baca 3 kali kalau tak faham.. dan boleh tekan sumber kalau still tak faham jugak kan.. :)

Aku nie selalu solat Zohor dekat2 nak Asar.. yer.. tak elok melengahkan solat.. tapi kat cni.. nak hilang selalu orang cari and jadikan alasan lain pulak.. and boleh lar jugak rest sekejap dalam surau menantikan Asar.. Jadi, disebabkan perasaan tak menentu tuh.. setelah diluahkan bersama teman rapat.. masih tak dapat hilangkan gusar di hati.. jadi berlalu aku ke surau.. Menghadap Illahi sekejap..

Usai solat.. terus hilang perasaan gundah tuh.. Ajaib kan solat! Time sedih ditambah dengan cucuran air mata lagi tangkap syahdu solat.. yelar.. aku salahkan diri nie jugak.. time sedih or ada kesusahan baru kita nak ingat Yang Esa terlebih ckit.. hurmmm.. and.. aku tahu.. aku cuba jadi muslimah yang elok.. aku tahu.. aku buat mak bapak aku sedih kalau aku tak solat..

Aku buka aib sendiri ker?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Anonymous said...

Kalau sedih kita perlu cari Dia dulu tau ;D

Cik Bambam said...

yer... :) kalau SUKA pon kena ingat DIA dulu jugak kan.. :P

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

setuju tu. hmm header baru ke nih? cute

Cik Bambam said...

kan.. mengadu ngan DIA lagi lapang dada..huhu..

ha'ah header baru..hehehe..tq.. :)

Atiey said...

ingati Allah setiap hari...tak kira dimana kita berada...jgn mudah alpa dgn dunia!!

Cik Bambam said...

atiey
thanks 4 advice.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...