Bambam's Addicted

Miss Malaysia PAHANG! aku kagum dalam diam.. :)

Korang dah tengok kan video Miss Malaysia Pahang tuh.. Cantek kan u olls~ wahhhh... mak pon kalah taw!! Ehhhhh.. apesal aku pon dah terikot ngan dealek dorang! teeeheee~!!



Personally, kalau dia memang perempuan tulen.. memang ar tak jeles langsung.. tapi dia tak tulen and dia lagi malatopsss dari den.. memang lar daku patut jeles kannn??!! CB bukan nak kondem or pertikaikan dorang nie.. Memang ar kekadang dia akan cakap.. kita tak boleh nak lari dari naluri dia nak jadi wanita.. tapi itu hanya berfikir dari segi perasaan dan logik akal lar kot.. tapi kalau kita pikir dari segi agama.. nescaya korang akan berpikir sejuta kali akan buat perkara yang sama kan??

Apa yang kita boleh buat.. HELP THEM TO CHANGE! Support mereka untuk kembali ke landasan yang lurus even landasan kita sendiri pon penuh bonggol.. it's better than u do NOTHING kan! Kazen CB pon ada spesis macam nie.. lembut tau.. baik jek.. tapi nak buat mcm mana.. kalau dari kecik dah gituh.. dia tolong mak dia.. semua kerja umah dia buat.. ada jugak +ve nya. So amek yang jernih buang yang keruh.. Kita jangan keruhkan keadaan.. kita amek air jernih buh dalam mangkuk banyak2 so hopefully dapat hilangkan air yang keruh tuh.. 

Footnote: Ehhhh.. MC dia macam daku kenal voice dia! macam DJ radio yang aku minat jek.. Itu Kak Vee dari Suria.fm kannnn!!! Lupa lak muka dia macam mana! :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

najihahfara said...

ngee seram jugak tengok video ni..
mengucap..

Zura Tahir said...

org melayu ke...??bkn ke pertandaingan ratu cantik nie haram bg islam..??

Cik Bambam said...

@cik najihah
seram2 pon.. terjojol kita nengok kan! hahahaha..

Cik Bambam said...

@Zura
ha'ah.. majoritinya adalah melayu.. noraniza idris pon ade buat performance..huhuhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...