Bambam's Addicted

Daftar Haji melalui KWSP

Sumber gambar dan info
Untunglah kan.. CB pon baru semalam buka akaun tabung haji.. sementara umur masih muda nie.. elok lah menabung nak gi Haji dari sekarang... InsyaAllah minta panjang umur dan sampai.. then bila dah buka akaun dekat Tabung Haji.. boleh la pulak daftar nak gi Haji guna duit KWSP! wahhhh.. lagi cepat lar terlaksanakan.. Lebih-lebih lagi.. skang ni nak buka akaun Tabung Haji.. minimum RM2 jek u olls.. jangan nak kelokek sangat lar kan.. then every month potong gaji bulan2.. RM50 pon okeh dah.. campur duit EPF lagi.. banyak dah tuh..

Or... korang boleh refer dekat website KWSP di SINI..

Print screen untuk u olls~
Celoteh Cik Bambam: Elok gi Haji muda-muda nie..

7 ratus ribu orang tambah perasa! :):

AYuNG said...

dah makin mudah kan...tp, wang nya yg x mudah lagi..hehe

~diAhOntHeblOg~ said...

okayh..nk buat gak la..tq!

Ct Aja said...

wah, akk pun belom ade, nak g buka jg la....

Cik Bambam said...

@AYuNG
wang apa yg x ada? buka akaun RM2 jek ayung... then msk tiap2 bulan RM10 pon xper.. campur epf lg.. InsyaAllah cukup..

Cik Bambam said...

@~diAhOntHeblOg~
silaaa2!! wc! :P

Cik Bambam said...

@Ct Aja
buka lar cpt2.. leh gi haji ngan hubby tuh..ehhehe

Ila said...

betul tu,kalau ada rezeki pergilah waktu muda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...