Bambam's Addicted

Entry tiga serangkai namanya..

Kalau jumpa blogger.. mesti nak buat entry "Perjumpaan bersama blogger" kannn.. macam entry den yang kat bawah nie..



 

Lepas tuh... dengan susulan entry dari Kak Diah pulak... (klik kalau nak ke entry dorang)


Pastu last entry sekali.. dari Kak Nana pulak.. (klik kalau nak ke entry dorang)


Hahahahaha.. kann? kannn? kann? padehal masa jumpa tuh.. Dorang dah kata.. cepat bergambar! cepat bergambar! nanti nak buat entry.. kah kah kah.. nasib baik Damia bukan blogger lagi.. kalau tak.. ngan Mia pon buat entry..


Jumpa Aunty Bambam.. 

Kah kah kah.. Ehhhh.. adik kita pon ada belog juga lar Kak Nana & Kak DIah.. ini belog dia.. http://runfyfarun.blogspot.com/  yang tak berapa nak idop.. hua hua hua

13 ratus ribu orang tambah perasa! :):

azzey said...

mcm pakej 3 in 1 ek?...hu3..

amiey lee said...

heee cb thanks brooch comey ada mutiara tu dh selamat smpai ke tudung akak heee tq so much dear

Mr.Clive said...

kompilasi! XD

Iffah Afeefah said...

sok entry jumpe iffah sunah plak ye hahaha

shiema sufian said...

syiokknya, shiema takpenh buat gathering pon.

Anonymous said...

Go to [url=http://www.google.com/]Google[/url] English.
http://www.google.com/

Nana said...

Hehehe..seb baik mia xde blog
Klw x nga mia wat entry

Cik Bambam said...

@azzey
lebih kurang lar.. keh3..

Cik Bambam said...

@amiey lee
Alhamdulillah dah sampai.. hehehe.. ur welcome kak amiey! :P

Cik Bambam said...

@Mr.Clive
macam nk keluarkan album pulak! hahahah

Cik Bambam said...

@Iffah Afeefah
wahhh cannot! tinggal kenangan jek..huhuhu

Cik Bambam said...

@shiema sufian
ini bukan gathering.. jumpa kebetulan pergi tgk wyg.. hehehe

Cik Bambam said...

@Nana
x lama lagi ada lar ikot jejak langkah mama dia tuh.. keh keh keh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...