Bambam's Addicted

Lagu yang asyik terngiang-ngiang di kepala dua menjak nie..

Tajuk panjang kemain macam nak buat lirik lagu satu eh.. kui kui kui.. ni nak habaq mai.. ada satu lagu nie.. dah dekat seminggu asyik berkumandang di radio.. buka aja radio mesti ada lagu nie.. Lagu apa? Lagu Aris Ariwatan tajuk Korban Cinta..

Berangkat pergi biduk kukayuh
Sarat hati yang luka
Agar tak lebih menyakitkan
Jika masih di sini

Bukan cuba untuk melarikan
Dari kerumitan cinta
Tapi waktu ini perlu untukku
Mengupas segalanya

Kadangkala pedih kini mencabarku
Melupakan semua
Tapi persaan kasih padamu
Melebihi diriku
Tapi engkau bagaikan
Tidak mengerti
Halangan cinta hanya kita berdua
Terpaksa aku pergi mencari
Kesilapan sebenarnya

Mengalah bukan kalah
Pergiku bukan lari
Bukan mudah bercinta
Jika pengertian tak setaraf
Menagih korban yang lebih dalam

Apesal lar kerap sangat lagu nie daku dengar.. ada petanda kot eh?? Nak mengalah ngan saper lak nie?? wuwuuuuu~

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Mr.Clive said...

haha style kan.
setiap kali dengar lagu,setiap lagu yang dengar tu mesti ade kaitan ngan hidup sendiri.haha

Iffah Afeefah said...

lgu ni kena ngn jiwa

faa.rosli said...

menjiwang plak kite ye..

Aziela said...

cepat2 pergi carik lagu yg riang ria sikit.... kasik fight lagu nie..ngeative..negative...

Hidayatul Putra said...

Saya tag awak di sini :)

http://hidayatulputra.blogspot.com/2012/01/first-giveaway-by-butik-fiqra.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...