Bambam's Addicted

Cuba teka saya bercuti keeeeee manaa~!!!

Di manaaa nieeee!!!
Dua orang peneka paling pantas akan diberikan ole-ole dari sanaaaa!!

Blog will be on sleepy mode for 3 days and 2 nights! Bye-bye u olls~!!!!
(Dah ada yang tahu kot.. sape yang tahu tuh memang alert lar! heehheheh)

18 ratus ribu orang tambah perasa! :):

PinkUmmi said...

Sabah

Cik Pulau said...

singapore ke ni?? hiiii~

dwaty said...

kota kinabalu, sabah...

amiey lee said...

gambar tu mcm kat kota kinabalu sabah aja...

cb ..dec ari tu pegi uss tak..tgh cari cb nye entry uss

~diAhOntHeblOg~ said...

Macam Kota Kinabalu je!! :P

AYuNG said...

penang ker?

jedi said...

penang ke??

-budakmusyuk- said...

Singapore ker bam?

SyUhAdA said...

singapore ke? bleh teka byk kali x?

SyUhAdA said...

labuan ke?haha.. pulau tioman?

Ila said...

sabah kot...heheeh

Fath_n!e$@ said...

Kuching......

Fath_n!e$@ said...

sorry2..BUKAN SALAH...ni kat Kota Kinabalu, Sabah..yeay..sy ingt rouandabout dan promenade hotel.....YEAY

CekbOlat-bOlat said...

mlaysia?
kt mne tu? =.="

Aziela said...

Err...bukan ker arie tuh nak gie ke Kota Kinabalu...?

Ekk...ke Bandung ekkk?

2 jawapan tu boleh ker?

nanakimie said...

langkawi,hehe

Arol Mubin said...

Den terlambat pulak! Genting Highlands kan? Argh, tak kira pantas ke tak! Bak sini ole2! Hehe. :D

sumysya said...

singgah sini...sonok baca tentang sabah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...