Bambam's Addicted

Shaheizy Sam jadi ANAK IKAN??!!

KL, 17 OGOS 2011: Semalam, waktu rakan Murai Batu sibuk memenuhi undangan berbuka puasa dengan pihak Media Prima di Hotel Double Tree By Hilton di Kuala Lumpur, tiba-tiba dia ternampak produser filem penuh sensasi dan kontroversi iaitu Raja Azmi Raja Sulaiman bersama dengan ahli keluarganya.

Kehadiran Raja Azmi dengan ahli keluarganya di sana adalah kerana mahu berbuka puasa di Makan Kitchen. Beberapa rakan yang rapat dengan Raja Azmi pun turut kelihatan.

Malah, yang paling mengejutkan jugak, aktor comel Shaheizy Sam pun turut kelihatan sama dengan bondanya, Khaty Fauziah.

Itu yang membuatkan Murai Batu tertanya-tanya. Apakah maksud di sebalik kehadiran Shaheizy Sam itew? Adakah sekadar makan-makan saja atau pun ada kena-mengena dengan sebab-sebab yang lain.

Al-maklumlah, lepas inikan Raja Azmi nak bikin filem barunya yang berjudul Anak Ikan. Setakat ini, apa yang Murai Batu dapat tahu, Raja Azmi masih belum punya calon aktor yang sesuai lagi untuk membintangi filem hasil karya Ajami Hashim itu.


Tapi sebelum ini, MUrai Batu ada dengar pihak tertentu mencadangkan nama Shaheizy Sam kepada Raja Azmi. Jadi mungkin, sesi berbuka puasa ni mungkin adalah waktunya untuk Raja Azmi bersuai kenal kot dengan Shaheizy Sam. Siapa tahukan?
 
Sumber: Murai dot com
******

Wahhhhhh.. Raja Azmi nie tak putus-putus ngan filem kontroversi.. Dulu citer ANU DALAM BOTOL. Weekends hari tuh ada download cerita tuh. Nak lar gak tengok filem kontroversi kan.. Tengok dari awal sampai akhir.. Menguap tak habis-habis.. ahhahahahha.. Boringnya cerita.. wuwuuuuu~ Pastu ada scene Arja Lee nak kissing lak ngan Diana Danielle.. closseeeeeeeeeeeee sangat okeh! dah macam citer omputih dah nie..-.-'

Ini kalau suruh Sam berlakon.. ada gak kot orang nak tengok.. yer dak? populariti pelakon main peranan juga di samping mutu lakonan yang hebat! jangan nak nafi.. ini bicara bekas budak Ko-K Seni Lakon! hahahahaha..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

mentang2 la muka sam ne jambu.. tapi rasenye sesuai kut beliau jadi anak ikan..hahaha

shandye. said...

sam tak sesuai jd anak ikan sebab muka dia muka kelakar.

aku rasa yg sesuai si shah jazle (betul ke aku eja ni? malas nak google) takpun budak yg jd mamat botak dlm juvana tu sbb dia hensem.

hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...