Bambam's Addicted

Rozita Che Wan hendakkan lelaki BUJANG.. Perempuan BUJANG lak nak lelaki yang mana?

"Terus-terang saya katakan, saya lebih prefer lelaki bujang untuk menjadi suami saya nanti. Saya rasa lelaki bujang sahaja yang dapat menyakinkan saya untuk terima saya dan juga anak-anak saya.

"Yelah, bayangkan kalau saya kahwin dengan lelaki duda yang juga ada anak, silap-silap anak saya juga terabai daripada mendapat kasih sayang. Saya mahu lelaki yang boleh memberi sepenuh kasih sayang kepada anak-anak saya juga. Kalau tidak lebih baik saya tak payah kahwin.

"Lagi satu saya rasa akan bertambah masalahnya jika saya berkahwin dengan duda atau suami orang. Nak tak nak mesti mereka masih terlibat dengan bekas isteri dan isteri masing-masing. Jadi kalau saya nak kahwin biarlah elak daripada perkara semua itu.


"Apa yang penting, saya mahu suami yang saya kahwini nanti, saya akan sayangkanya dengan sepenuh hati supaya apa sahaja kemahuan dan kerenah dia saya boleh layan dengan ikhlas," jelasnya kepada murai.com.my

***
Haaaaahhhh.. tuh nak tanya.. perempuan bujang kena pilih lelaki duda atau dah berbini lak ek..? Lelaki mana tak suka Rozita Che Wan? Habaq mai sikit.. meletoppp tuh..! cutting body ngalahkan anak dara u olls~ Cutting badan den pon dah macam tong air.. -.-'

Footnote: Dah rasa macam blog gosip artis lak kan belog den nie? hahahahahh

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

AYuNG said...

ai yg bujang nih nak kan lelaki yang dh berusia....dlm 40 ke bawah tuh boleh la kot..hehe..

nanti baru la rasa lebih di manjai...well, ai pun bukan muda lagi..

gedik kan...hehe:)

..m@m@ T0meLL.. said...

RCW ni makin lame makin meletop yek tapi makin lame makin seksi la plak..bile la MT nak kurus cam die..ekeke

Ct Aja said...

Ini kalau nak remaja pon leh dapat, comei kot..hi3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...