Bambam's Addicted

Re-blog! Jodohku di mana?

Tahu tak apa re-blog? Kita post entry yang orang lain atau kita sendiri dah pos sekali lagi.. 

"Jodoh tiada kaitan dengan keturunan. Hanya belum sampai masanya. Ia bagai menanti jambatan untuk ke seberang. Kalau panjang jambatannya jauhlah perjalanan kita, di sepanjang jambatan ia dipenuhi dengan cabaran dan dugaan. Ada org jodohnya cepat sebab jambatannya singkat. Usia 25 tahun rasanya belumlah terlalu lewat dan usia 35 tahun belum apa2 kalau sepanjang usia itu telah digunakan untuk membina kecemerlangan...."

Credit: Kak Zura

Nanti kalau orang tanya aku..kenapa aku tak kahwin lagi.. aku nak repeat jek quote nie.. Jambatan saya panjang.. Sebab saya request macam jambatan nenek kebayan.. jambatan emas dari Bukit Mahkota ke Melaka tempat kampung halaman Remy Ishak.. LOL! wakakakkakakakka.. 

Faham-fahamlah sendiri.. Jodoh saya tak sampai lagi.. tak payah lar tanya banyak kali kenapa saya tak kahwin lagi. baik doakan saya dapat pasangan yang elok budi pekerti dan cepat kahwin lagi bagus makcik! =)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

dwatyKNY said...

jambatan panjang erk????

tapi betul la tu... org mesti tanya... kenapa tak kawen lagi... dah jodoh tak samapai lagi... kang main kawen jer pastu tak bahagia... sapa nak tolong???

Zura Tahir said...

hahaha..lawaklah CB nie..betul tue CB...kalau org dok sebuk2 tanye..bgi je ayat tue..lepas tue thlah dia nk pk sndiri..."lambat kawin sbb jambatan sy jambatan emas"..kehkeh...

Shiema Sufian said...

jodoh itu sudah ditentukan ilahi :)

Fairuz Zainal said...

jodoh itu pasti!

deeya said...

yer ! baek mak incik .. kih3 !! mencik kan kalau ade org tnye sal kawen . hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...