Bambam's Addicted

Mana best.. Says.my or Churp Churp?

 vs 

Korang mesti ada baca pasal website says.my??!! Or memang ada yang tak tahu? Churp churp korang tau tak??? Haaaa.. same concept as churp churp jugak lar nie.. dua-dua akaun den ado.. ahhaha.. yelar.. sesambil cari rezeki lebih kan.. Kita dok promote advertising yang korang sendiri boleh pilih.. yang mana satu nak promote!

Blogger banyak dok promote pasal iklan from churp churp. So setiap kali kalau dorang tengah buat kempen untuk iklan tuh.. Kita tengok tajuk jek dah tahu iklan.. same goes to me..  tapi hakikatnya.. kempen antara 2 advertiser nie.. memang lar berbeza.. Kalau ada sama pon sikit je lar.. But honestly.. CB memang suka iklan from Says.my coz lebih menarik hati kita as viewer. 

Then churp churp just share advertisement jek.. compared to Says.my, dorang akan sertakan sekali campaign community. Wahhh bagus kann?!!! So, kita pon akan alert dengan kempen-kempen yang ada dekat Malaysia nie.. Sometimes charity campaign pon ada.. Contoh kempen yang tengah on sekarang nie macam MASiF Fashion Fest in KL, Kempen Merdeka, Kempen untuk muda-mudi belia lar.. Kempen untuk ibu-ibu mengadung pon ada.. dannn untuk yang suka memasak. Ada disertakan link website untuk kita cari resipi baru! 

Apa faedahnya korang share kempen nie semua? 

Korang akan dapat point untuk korang join Says.My Bid Contest. Just guna point untuk korang bid. Tak payah pakai duit. So bukan berjudi lar kan?? errrr.. Hadiah memang super power punya lar!!

Churp Churp pulak.. memang lar takde share kempen semua tuh. Tapi CB maintain ngan churp churp nie pasal kekadang dorang suka buat promotion milkdeal, yang sememangnya kita tahu promotion product or service memang diskaun baekkkk punya! Tempat makan best lar.. So, mana leh lepas semua best deals nie kan!!

Apa beza reward kita invite orang lain guna Says.My dengan Churp Churp nie?

Kalau Churp Churp dorang akan bagi RM1 untuk kawan yang invite. BUT for Says.My sekarang dorang tengah bermurah hati nak bagi duit raya lebih. Selalu bagi RM1 but during raya nie.. dorang bagi RM3 per invitation...!! Nie yang nak hebahkan dekat korang if korang pon berminat nak cari duit lebih and share benda nie dengan kawan-kawan yang lain! :)

Jadi apa tunggu lagi. Benda yang baik den memang suka share dengan orang lain!!! ^^,

Boleh klik SINI untuk register Churp Churp
or
Klik SINI untuk register Says.My

Footnote: Akaun Churp Churp CB dah RM45! and Says.My CB dah RM8 in 2 days! ahhahahaha.. masyukkkkk~! :P

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Ct Aja said...

owhhh...gitu, mekasih ye bg info...

Anonymous said...

aishh3..pening sal iklan nie bnyk sngt..nk duit je ! duit raya ! duit raya ! ;P

Selamt hri ry cik bambam..maaf andai terkasr bhse ye ^^

Bicara perihal nuffnang, churp churp dan Yuna said...

eh eh...topik sama la...jom tukar backlink...guna function name/url..macam aku buat ni..kalo tak..takde backlink...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...