Bambam's Addicted

Jom tengok iklan raya PETRONAS!

Tiap kali perayaan. Kita mesti tak boleh nak tinggal untuk lihat iklan raya Petronas kan??!!

Baru gambar.. nak tengok video version?

Apa yang menarik kali ini.. Petronas kali ni pertontonkan video hasil dari rakyat Malaysia sendiri. Mana lar tahu.. video kawan-kawan korang ada dalam nie! 

Nak tengok?

Leh lar klik SINI!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Si Nuansa Eyqin said...

kita takde fesbuk. tak boleh lah tengok. hehe.

syrupmasin said...

ohh sebelom nih petronas gune khidmat sape eh??

Gen2Merah said...

iklan raya petronas banyak unsur pengajaran yang diselitkan untuk renungan bersama....

Cik Bambam said...

@Si Nuansa Eyqin
lar yeker... tumpang lar guna FB org len..hehehe

Cik Bambam said...

@syrupmasin
kalau x slp b4 nie kan Allahyarham Yasmin Ahmad yg selalu buat iklan petronas dorang.. :)

Cik Bambam said...

@Gen2Merah
iklan raya lain pon byk selit unsur2 tuh jugak..cuma petronas selalu buat iklan yg kita cepat tacing..hehehe

Novelgurl said...

haih ! pandai ye ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...