Bambam's Addicted

Happy Birthday sayanggggg~!

My sis kekadang cakap.. CB nie pilih kasih di antara all my niece and nephew.. CB mesti akan sayang lebih sikit minah tecik nie..hehehehe.. tak tahu lar kenapa.. kalau anak-anak buah yang lain kan.. haaaa.. kau bodek lar achik.. takkan terpedaya.. tapi kalau ngan minah tecik nie.. cepat jek melting~ :P

When she celebrate 2 years old birthday! :) (if I'm  not mistaken)
Now she's turning FOUR~! Dah besar anak achik.. ehheheheh.. dia memang pandai bodek achik dia.. apa ilmu dia pakai pon tak tahu ler.. =.=! Nak marah dia kalau dia nakal pon tak sampai hati... Then kalau dia lak yang kena marah sebab dia notty, achik dia lar jadi penyelamat.. wahahahha.. mana leh marah anak aku wehhh.. anak orang lain ko leh marah! :P atau disebabkan nama dia nak lebih sama ngan achik dia kot ek? CB Adlina and she Addina! =)

Kek Tak nak kalah! Dia kata achik punya pic adalah Barney! =.=!
Ada ker dia nak samakan daku ngan Barney??!!! sedap pelok ek.. kalau balik umah wan.. tdo ngan achik.. siap pelok leher tak nak lepas.. nasib baik tak terjerut! kekekekekek...

Happy Birthday Dinaaaa!

Addina Wafiyya
Cuba diperhatikan pic kat atas nie betol-betol.. ada sorang lagi minah kecik kat blakang jeles! wahahahhahahah.. adoi Apitahhhh nie.. jangan lar jeles.. bulan 9 nie giliran Afeeqah lak potong kek and jadi birthday girl okehhh!!

Mereka cousin!
Dorang ni sebaya.. beza 3 bulan jek pon.. heheheheh.. close ke main.. dua-dua achik sayang okehh.. jangan emo masing-masing.. dua-dua jugak achik dah bawa gi tengok wayang.. good behavior achik bawa gi jenjalan lagik okeh! =)

Footnote: Nak anak sendiri jugakkkkk~ errrrr.. =.=!

5 ratus ribu orang tambah perasa! :):

eB ezrin said...

happy besday juger ;p

Myra Jay said...

Hehee, mmg sebab nama nak sama kot CB :)
Bukan sayang lebih, Addina nie manja kot tu yang CB cepat cair :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

baiknya makcik bawak anak buah gi tgk wayang... ni la makcik contoh & mithali.. kekeke

deeya said...

dya pun nak anak sendiri jugak .. haha !

owh ! happy besday addina .. erm ~ mungkin ker addina nie anak buah sulung ? huhu ~

b a m b a m ' s said...

@deeya
bukan ank buah sulong.. nie anak buah ke-6 tau.. heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...