Bambam's Addicted

Ehem-ehemmm!!


Hadiah para pemenang, top komentar dan peserta peneka gula-gula halia! ngehehehehhehehe.. sabar yer..  =)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Mohd Izzar said...

cute~~~haah^^

b a m b a m ' s said...

@Mohd Izzar
cute mcm CB kannn??!! kah3..

Cahaya Qaseh said...

aik???kepala je??hahaha..spongebob aku mne??hahaha..

b a m b a m ' s said...

@Cahaya Qaseh
khaziahhh.. aku buat kepala pon dah mcm haper jek.. mcm otomen ada penyakit pembesaran kepala jek.. hahahahha.. kau punya spongebob aku takot jd span basuh pinggan jek nnt.. x berjaya buat.. =.=!

Mama Zharfan said...

heheh cute mcm bambam ker ni :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

blh gantung kat enpon ni... tp confirm ke en hubby tak tuduh buang tebiat nanti?? sebab tak penah gantung katun2 ni kat enpon atau mana2.

b a m b a m ' s said...

@Mama Zharfan
hik3.. *tersipu2 malu* kekeke

b a m b a m ' s said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
gantung kat katil baby! hehehehehe.. nak jadikan keychain pon boleh.. so lekit nak keychain or hp charming? :P

solomolo said...

jangan lupa daku ye...
hihihi...

b a m b a m ' s said...

@solomolo
emel details plez!

bunbun said...

ala dah terlambat ek? haha

eB ezrin said...

nak jgk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...