Bambam's Addicted

Siapa kata saya nakal..??!!!

Dalam family Makcik Jameah nie.. Aqil dan NAKAL tak lepassss~! ada jek perkara baru dia buat.. perkara lama pon dia buat jugak... berulang-ulang kali... tapi dia lar Pak Lawak dalam family.. kekekekke.. tengok muka dia.. marah tuh takyah nak cakap ar.. telinga tuh dah kebal kena tarik dek achik! =.=!

Achik jalan LAMBAT! Aqil nak jalan dulu..
Hahhhh.. gasak kau lar Aqil.. malas achik nak layan.. gi jalan depannn!!

Aqil hensem kan Achik?! putih muka dia!

Tau dah.. achik dia lagi comel.. kan? kannn?? kannnn??!!!

Comel tak sayaaaaaaaaaaaaa??!!!!!!!!
Sumpah daku rasa nak cabut jek gigi-gigi dia! wakakaakakakakkaka.. tuh lar.. minum susu kuat.. gosok gigi MALASSSSSSSSSSSSSSSSSS~!! Nakal tau dia nie.. sampai kekadang uwan dia pon dah fedap nak tegur elok-elok.. Haaaa.. sepaer suh nakal last week.. terus wan dia mengamok..!! tahu tak apo omak den buek kek dio??!! kah kah kah.. moh scroll down!
















































































Sepak pintuuu~!
Kena kurung kat luar tak leh masuk! wahahahhahaha.. mengamok achik tangkap gambar dia.. kah kah kah.. padan dek mukoooooooooo~! Okeh lar nie.. wan kurung Abang Aqil kat luar.. Achik kurung kat TOILET~!


8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

syrupmasin said...

haha..nakal sgt nih :D

eB ezrin said...

ha ha ha, tapi leh jadik pelakon gangster tuh ;p

mykhalis said...

wahahha..biasala tue..kalau nakal memang kena kurung,,

ejulz said...

kesian aqil.. xpe dah besa nnti jd budak baik la tu.. ejulz dulu pun camtu jugak.. bila start f1 br jd baik.. baik gilerrr!! haha

b a m b a m ' s said...

@syrupmasin
ikot mood dia lar.. kang dtg angin baik.. baik bebenor..hehehe

b a m b a m ' s said...

@eB ezrin
hahahah kak eb.. kita bw dia tgk citer kl gangster ari tuh.. dia x suka.. dia kata org tuh main kasar.. ahahahha..

b a m b a m ' s said...

@mykhalis
kannn.. dah sinonim kann! :P

b a m b a m ' s said...

@ejulz
kesian ek.. jiwa naluri yg lain kena dera dek aqil tak kesian ker?? ehehheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...