Bambam's Addicted

I'm newbie for a FELT CRAFT addicted?

Dulu orang dok buat ribbon craft... Kua pon nak buat jugak.. Hasilnya ada dalam ENTRY ini.. Memang lar den buat.. tapi korang tengok hasil tuh.. Macam tuh jugak lar quantity beliau sampai sekarang.. tak berganjak pon! hahahahha.. Yer, saya agak PEMALAS sikit.. Nak tunggu mood katanya..

Lepas tuh bila tengok Cahaya Qaseh lak buat FELT CRAFT.. macam best pulak.. so den pon nak try gak buat mende alah nie.. beli lar starter pack.. alar.. Korang boleh tengok kat Kedai Sus nie... Harga dia pon mampu beli kot.. (bagi CB ar..hehehe).. So, berjinak-jinak lar dengan FELT CRAFT pulak.. 

Barang-barang yang ada dalam starter kit
Barang-barang yang diberi agak banyak jugak lar.. sesuai lar untuk newbie macam i nie kan! hehehe.. Dah dapat barang tapi tak tahu nak buat tak guna gak kan.. Jangan risau.. Starter Kit dia siap ngan buku tutorial lagik! hehehehe.. so korang leh lar belajar basic nak buat FELT CRAFT di situ... Buku dia pon memang simple and senang untuk difahamkan!

Comel kan buku dia?
Mesti korang tertanya-tanya kan.. FELT CRAFT nie menatang aper? Kita buat kraf tangan guna kain khas di bawah nie.. kain nie nama FELT kot? hahaha.. den pon tak tahuuu~!

Pilihan warna yang ada..
So, apa yang CB dah hasilkan.. SUMPAH den cakap nie.. den sempat buat satu jek!hahaha.. yang lain tak sempat nak buat.. weekdays tak koso do den nak buek.. weekends lak tengok kelapangan masa and keadaan mood cik bambam ko nie.... hahahha.. kalau nak ikotkan mood tuh.. gamaknya sampai bila-bila pon MALAS tahu! 

Apa yang CB buat? nak tunjuk kat korang ker? alar.. tunggu ar buat banyak-banyak sikit.. baru mengancam nak tunjuk kan!heheheh.. Tunguuuuuu~! =)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ratus ribu orang tambah perasa! :):

jasmine jaszlee said...

Nak jugakk . . Tapi CB , biase org buat ape ehh dgn mnde nie ? Lampu tidur ? HAHA

Cik Bambam said...

isk lolaaaa~! mana der buat lampu tdo.. buat keychain, hp charming CB yg otomen tuh dlm kategori felt craft ler..

nnt ar CB wat lampu tido!hahahah

jasmine jaszlee said...

nak jugakkk ! Nak2 . Nakkk ! Sangap Nakk ! HAHA

eB said...

buat utk kak eB satu tau ;p

Diyanieee said...

yuhuuuuu~
CB..
ada org pakai header baru laaaa.. wahhhhhhhh...
hahahahahaa...
ko nda rindu sama aku kaa? eheheee

Cik Bambam said...

@LoLLa AdeLLa
ahhaha..bole2! tunggu entry petang karang!kekekke

Cik Bambam said...

@eB ezrin
tunggu entry ptg nnt ek kak eb! :P

Cik Bambam said...

@MiSzy DiaN
tuh lar kau..berapa bulan kau tak masuk belog aku kan?? hahahah..

rindu lar jugak sama kau dian..

*mata ke atas..tangan ke bahu*

hahahah

NM02 said...

cepat ar masukkan gambar bambam... tak sabar nak tau ape tu

Cahaya Khaseh said...

weh,nama aku qaseh la bkn kaseh..rosak nama aku..huhuhu..ko xbuh ke gmbr hp charm otomen y aku bg rasuah kt ko tu??hahaha

Cik Bambam said...

@NM02
ptg kang punya entry!tungguuuu~! eheheh

Cik Bambam said...

@Cahaya Qaseh
hahah..then mana dtg terms CK ko tuh? K for wat weh???huhu..alar..bunyi sama ok ler tuh..hehehe

Cahaya Khaseh said...

hahaha..qaseh tu nama femes aku la..ck tu nama sbnr aku..Che Khaziah..kihkih..

Cik Bambam said...

@Cahaya Qaseh
oic...hahaha..yer2..aku betolkan..hehehe..i'm sorry! :)

Diyanieee said...

@b a m b a m ' s hahaha ye laa.. baru 3 ari jak pn aku tinggalkan blog.. blog ni daa ringan laa.. ko diet erk? heheee

Cik Bambam said...

@MiSzy DiaN
hahaha dian..yelar.. aku nak start diet nie..ehhehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...