Bambam's Addicted

TIZ ZAQYAH bakal bernikah dengan REMY ISHAK??

Dengar kat radio Suria.fm. Si Shira dok cakap.. then Zizi patah hati dengar gosip nie.. siap kuar lagu Acha Sepritiasa as a background music.. tapi ZIZI bukan watak utama dalam belog inie!!!

Ini BAMBAM STORY!! citer pasal daku lar kan.. daku yang patah hati nie.. sedih Remy Ishak nak menikah nie.. Tiz cakap


Beliau lebih gemar mendiamkan diri dan tidak menafikan akan bernikah dalam masa yang terdekat dengan Remy Ishak..

aku..

aku?

aku??

aku????

akuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

huwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!


sat nak pi beli plaster!xde plaster ku tampal koyok!!

Milo tabur dah standby!

masa jek tak berlalu..

sob..sob..sob..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

20 ratus ribu orang tambah perasa! :):

c-tea said...

hahaha...meh..ct ade koyok..boleh tampalkan..nak??

LadyComot said...

owh my gosh.. but suker tengok both of them..

Farah Shamsudin said...

Betul ke? gosip ke realiti nie?

Anonymous said...

real ke ?

suria lekatlekit said...

wah cik bambam.. patah hati sila sambungkan balik.. kekekeke

c-tea said...

nak koyok??

..m@m@ T0meLL.. said...

kite pon de dgr c shira ckp kat suria td..ok la 2..
bambam jgn cedih ye...pasni kene minat kat syahezy sam plak..hehe

Diyanieee said...

betul bhaaa remy nak kawin ngn tiz?? uhuhuhu... kecewa nya laaaa...


sengal..
bgus laa.. dorg pn sesuai gtu..
tp kenapa laa remy pilih dia?? arghhh tidak!!

Cik Bambam said...

@c-tea
ade ker? meh lar.. berdenyut2 kepala nie.. ekkekek

Cik Bambam said...

@LadyComot
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!! =\

Cik Bambam said...

@Farah Shamsudin
mintak2 ler gosip! ahhahaha... leh CB cucuk jarum..kah3..

Cik Bambam said...

@Novelgurl
kiter tgk melodi ahad nie ek!! terjahhh!! hahahah...

Cik Bambam said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
kena cari remy lain ar nieeee.... kekekekek

Cik Bambam said...

@..m@m@ T0meLL..
ahhahah.. i lerffff uuuuu~! ahahha.. xnk arrr! jambu sgt! hahahaha.. baik usha fahrin ahmad!wakakakka..

Cik Bambam said...

@MiSzy DiaN
betul bahhh.. aku sakit hati sudah.. kenapa remy tak pilih aku kannn??!!


ahahahha.. :D

Diyanieee said...

buat pa dia nk pilih ko?? hahaha..
bek dia pilih aku.. hua3..

Cik Bambam said...

@MiSzy DiaN
hahahahha.. ko mahu juga ka bahh? mana bolehh.. remy milik aku sorang.. ko pergi kacau Fahrin Ahmad sudah lar..hahahah

Lelord said...

wahhh cam best jek

Cik Bambam said...

@Lelord
iskkkk..tak best lar!!! huhuhuhu

Diyanieee said...

hua3..
fahrin??
zaman diaa da berlalu laaa..
kacak lagi remy.. hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...