Bambam's Addicted

TAJUK : BEN ASHAARI MMG GILA LA KOT

Sebab apa daku suka masuk dalam belog Ben Ashhari? Sebab aku suka curi trafik beliau! Ehhhh...! curi tips beliau untuk dapatkan reader.. sebab kalau korang baca kebanyakan entry.. mesti pasal HOW TO BLOGGING kann! Pastu aku selalu skodeng belog dia senyap2 tanpa tinggalkan jejak.. Kalau aku drop komen pon dia bukan nak balas kan! ahahhahahahha..

Lagi aku suka masuk belog dia.. sebab segmen dia buat aku kenal ngan ramai bloggers.. tak yah nak sembang kot saper! dari dulu followers aku 30 oghang skang dah 600 oghang! jap lagi nak capai target 6000 reader lak! mampu kerrr??!!!

Pastu sebab apa aku suka masek belog dia.. tak jugak kekadang.. kekadang masuk gak blog oghang len.. saper kata aku suka masuk belog dia sajaaa!! ehhh tak lar.. aku bukan suka belog dia sorang jekk.. aku suka skodeng belog orang len gak.. tapi tak leh nak cakap.. kang kantoi aku jadi silent reader dia.. ahahhahah..

Sebab apa Abang Ben kena pilih saya? Ape salahnya sekali seumur hidup nak gak naik nama dalam entry tuh..?? tak leh ker? kata tak sombong kan?? lalalalalal~
**********************************************************************

Footnote: Tak kira der berapa patah perkataan nie! lantak lar ek.. nak sambung wat keje menimbun lak nie.. ari tuh cakap ngan Abang Ben.. consider buat segmen after working hours.. tak jugakkkk dapat.. aishhh.. k lar.. nak check invoice nie! dadaaa~!

1 ratus ribu orang tambah perasa! :):

wanie misa amane said...

Salam, saya dari segmen abg ben. Hihihi. Sama² memeriahkan segmen abg ben yeaa ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...