Bambam's Addicted

Saya tak tengok berapa FANS n FOLLOWER saya, sebab saya takut saya riak..

Itu yang dikatakan oleh MARIA ELENA!.. Siyesly, Im addoring her.. Look alike very humble person and i guess so.. but in real life dia memang humble kot.. Korang tengok video 1Tube dia dengan Ben Ashaari nie.. Minit ke 9.20 tau... starting situ...





Tengok sendiri ar.. malas nak sembang kencang.. apa yang Maria cakap memang banyak CB agreed lar.. dia tak kejar follower n trafik.. dia selamberrr jek.. duet ber-blogging pon dia tak terkejar sangat.. berapa page views pon dia tak berapa nak tengok sangat.. pendek kata lar.. kita tak perlu nak kejar berapa follower kita.. sebab betul lar apa Maria cakap.. kita akan jadi RIAKKKKK~!!!

So, CB pon tak nak tengok ar berapa follower den.. yang penting ada supporters and readers from u olls pon sudah memadai... =)

Footnote: Nampak sangat Abang Ben nerbes ngan Maria! hahahahahhahahahhaha..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

solomolo said...

samalah macam aku bam...
memula rasa jeles tgk blog orang laen ramai follower...
siap berlumba-lumba nie...
tapi makin lama makin aku rasa bosan...
ada 2 sebab aku akan follow blog tue...
1st bile ada yg follow blog aku, aku akan follow dia balik...
2nd aku hanya follow blog yg aku rasa menarik...mcm blog ko le...
yg pasal BE ke ME ke aku tak pikir sgt...
kalo ada, ada...
kalo takde, takpela...


p/s : aku nampak Abg Ben macam nak siku si Maria kat situ gak... muka tahan geram...hahaha...

Cik Bambam said...

@solo molo
belog i menarek ker?? auwww.. tacing i! ahhahahah.. yelar wehhhh.. kejar SEO jek manjang.. x tulis dr hati.. xfeel membacanya.. ehhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...