Bambam's Addicted

Saya perlukan awak macam saya perlukan makanan

Kau kata kau perlukan dia.
Dia kata, itu cuma kehendak kau sahaja.
Kau kata lagi, "Saya perlukan awak macam saya perlukan makanan"
Dia lari dari kau jauh-jauh.
Kau kejar dan tanya kenapa.
Dia kata, setakat makanan, mesti nanti kau akan berakkan dia keluar macam makanan jadi tahi.
Kau ketawa.
Dia masam muka.
Kau diam.
Dia sudah jadi cuka.


Tapi itulah.
Kau dan dia memang aneh.
manusia kan pelik?
Kau berdua cuma sebahagian dari keanehan manusia.
Noktah.

Aku tak copy cat.. aku sharing jek ek.. dah bagi tahu Lord Zara pon..kekekeke.. It's so symbolic.. macam Novelgurl punya entry jugak kekadang.. suka nak baca..walaupon kena baca 3-4 kali untuk faham yang tersirat.. bukan apa.. kekadang kita nie kena pikir lebih ckit.. takkan asyik nak makan apa yang terhidang.. kadang-kadang kena jugak masak kan?! :P Ohhh.. aku memang suka baca entry cenggini.. macam TERFAKTAB dan SARKASIS.. Walaupun sinis tapi tetap berkesan di hati.. Lensa Rosak buat private belog pulak dahh! urggghhhh~!

Footnote: Aku pon nak gak buat entry macam nie.. takot korang lak yang tak faham.. sastera aku tinggi! muahahahahahhah

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Rozuan Ismail said...

KITA SANGAT BERBEZA,WALAU KITA MANUSIA YANG PUNYA SIFAT YANG SAMA

Makbed said...

ce try..ce try...

b a m b a m ' s said...

@Rozuan Ismail
hahhh..pokcik pon nak bermadah jugak ker..kekekek

b a m b a m ' s said...

@Makbed
ahhahaha..maluuuu ahhh~! :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...