Bambam's Addicted

Mato den berpinau tengok otomen banyak2 nie hahhhh~!

Den memang tak boleh tengok natang nie.. muahahhaha.. kasar jek bunyi.. comel sangat lar.. Lebih-lebih lagi bila CB dah request kat penaja otomen belog den nie hah.. CK-Craft untuk membuat HP Charming design otomen..ohohoohohohohooh... Korang jangan jeles ek.. apa design jek boleh dia buat setelah dicabar oleh CB..hahaha.. bagus CK!

Nak suruh korang teka.. Banyak-banyak otomen di bawah nie.. mana satu design HP Charming den!lalalallala~ Gambar nie semuo den google yo! :D














Giler kejam otomen tuh nak ugut anjing.. no-n0-no... x baek.. mummy tak ajar awak bunuh puppy yer otomen yer.. jangan ek!! Gi bunuh resaksa okeh.. So, korang teka lar yang mana satu... lalallalala~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

dah lame xnengok cter otomen :)

Siti Noraisyah said...

kalau teka betul, ade hadiah tak? ahaks!

b a m b a m ' s said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
kiter pon x tgk citer.. tgk kartun x bergerak jek.. :P

b a m b a m ' s said...

@Siti Noraisyah
hadiah ek..mnjadi ratu di hati boleh??hahahah

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah bambam fanatik betul dgn otomen yer

MiSzy DiaN said...

OMJ!!
comel gilaaaaa~ :p

b a m b a m ' s said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
xde lar fanatik sgt.. benda nie comel..hahahah..

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
kan dian! nsb baik aku tak gilak skali!hahahaha.. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...