Bambam's Addicted

Tapi cinta bukan milik kita.. Semua harus berakhir.. :')



Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Tapi di atas sana
Biar aku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Kisah Kita by Alyah

Dahhh ar.. malam2 cenggini aku memang sempat tacing ckit.. Naseb baik malam sabtu.. yer takde suria cinta.. Last-last.. aku yang wat Suria Cinta sendiri.. sob sob sob.. Mula-mula kan.. nak tengok Remy Ishak jek dalam video klip terbaru Alyah nie.. lagu dia yang bertajuk Kisah Hati nie.. Lepas tuh.. bukan tengok jek! dok ulang-ulang dengar lagu dia.. dekat 44 kali okeh! dah tak tengok dah Abang Remy i~ uhukkkk~ alololo.. aku tacing wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~!!!!

p/s: Lirik CB google..tapi ade jek yang salah.. lastly aku edit sendiri sambil dengar 40x lagi! muaahhahahah..

Footnote: I ingat dekat U lar.. huuuurm~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Sunah Sakura said...

akak. pasal widget gengblogger tu, akak leh amek coding dia kat 'rumah' atau 'home'..yang masa kita nak ping tu, ade kat sebelah tu Jumlah Pelawat ke blog hari ni...ade link untuk widget tu kat situ...ce check..

Cik Bambam said...

@Sunah Mohammad
ohhh..situ ej sunah..ok2.. thanks! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...