Bambam's Addicted

Punya lar SENANG nak MENANG tapi kita still MALAS nak USAHA kan?

Kita nie macam-macam nak dalam kehidupan..
Nak Ipad lar.. Nak GPS lar..
Nak kerete Free lar..
Tapi tak nak usaha..
Macam mana nie??
Tuah ayam nampak di kaki..
Tuah kita mungkin nampak di jari..
Saper tahu kan?


cer try masuk!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Novelgurl said...

haha..sngt senang.

ejulz said...

ada jugak tuah manusia nampak di kaki.. player bola sepak gaji berpuluh ribu.. kira tuah nampak di kaki la tu.. heHe

b a m b a m ' s said...

@Novelgurl
hahahah...senang kan!! :D

b a m b a m ' s said...

@ejulz
hahahaha...kat kepala pon nampak gak per..dia nk pk strategi n menanduk bola! hahahah

eB ezrin said...

wah g2 yer :)

Ila said...

alah,akak ni malas nak masu kcontest..malas teramat...hehehe
Jom Baca KFC Chicken Chop

puan nina said...

kalau malas tu takde orang boleh tolonglah....

akak tag ye http://puannina.blogspot.com/2011/04/one-lovely-blog-award.html

b a m b a m ' s said...

@puan nina
kena ada usaha sendiri kan kak nina..ekkekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...