Bambam's Addicted

Bila pokok Mulberry nak berbuah lagik?Berry boleh menyanyi???ade ek?

Merajuk agaknya.. jarang berbuah dah dia.. dulu rajin sampai takde orang nak makan ko.. Skang malas lak ko berbuah ek.. Abes mak CB cantas dahan dia.. tinggal 3 inci dari tanah jek.. Mak cakap kena cantas selalu.. so dia akan kerap berbuah.. tapi nie dah jarang berbuah lak..

Dia ngajuk lar mak!!!

Tangkap gambar guna camera HP yang hasil macam DSLR! hahahah

Pokok Mulberry omak den dulu.. buah dia gebu-gebu macam CB tau.. hahahahha.. makan ngan eskem nie sodap! buat kek ker.. wahhhh.. cepat lar kau membesar yer cayunk!!

Ehhhh..korang tahu tak ada BERRY yang boleh MENYANYI?? CB pon baru tahu semalam!hehehehhe.. Tak tahu ek?? KLIK SINI.. gi ler jenguk!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ratus ribu orang tambah perasa! :):

MiSzy DiaN said...

apa tue?
apa tue?
apa tue? hehehee..

CB..
tolong klik LIKE sticky post baru dian.. heheee

deeya said...

ape rase buah tu ?? ta pernah makan pun . ade sedap macam anggur x ??

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Xpernah tgk pun buah ni...Sedap ke???

mykhalis said...

adakah khalis je baru kali pertama tengok pokok nie?

Aziela said...

1st time tgk pokok dan buah nie. Betul la apa mak CB ckp tu...kalau cantas, Insyaallah dia lebih subur. Kdg2 pokok nie kalau dh besar, dia 'mabuk daun', susah nak berbuah.

farra8979 said...

1st time tgk buah ni... ^_^

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
isk ko nie dian..kan aku dah tulis situ pokok mulberry!hahahaha.. google kan ade..heheh..

b a m b a m ' s said...

@deeya
rasa masam-manis ckit..mcm buat ceri kecik2 tuh rasa dia..heheh

b a m b a m ' s said...

@MiSs NoRmaLa NorFiqZ
kat Malaysia x komersil sgt..byk kat oversea..ini pon makcik yg bg pokok nie buat tanam..hehe

b a m b a m ' s said...

@Aziela
mabuk daun lak dia.. bukan nak mabuk buah ek..huhuhu

b a m b a m ' s said...

@farra8979
hahhh...CB pon 1st time gak..hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...