Bambam's Addicted

Kalau minat dah ber-blogging, bakat yang terpendam menjadi seorang penulis?

Maaf.. agak panjang sikit tajuk entry kali ini.. heheheheh.. CB nak share ngan korang... rata-rata bloggers nie mempunyai minat yang sama.. iaitu MENULIS.. or kat cni tak de pen kertas so kita ubah kepada MENAIP.. kannnnnn... =='

Macam dalam segmen mereka ada bakat tuh pon.. Majoriti yang menyatakan mereka kalau ada bakat.. nak jadi seorang penulis.. iaitu penulis novel.. so dengan berbekalkan kos yang rendah.. (iaitu hanya membayar broadband dan bil elektrik sahaja)..dalam sedar tak sedar dorang dah beberapa langkah ke hadapan dalam mencapai misi mereka untuk menjadi seorang penulis novel kan?

Contoh yang CB boleh share ngan korang.. mereka adalah blogger dan mereka ingin jadi penulis novel.. mereka adalah Zura, E-ra Pasha, dan Munirah. Tapi ada seorang blogger lagi.. nama Novelgurl yang ingin menjadi Pakar Matematik Tambahan! hahahah. Kalau masuk belog beliau pon penuh ngan madah puitis.. hehehe.. kan cik novel! ^^,

Jadi persoalan yang terbendung di pemikiran cik bambam nie.. Adakah semua bloggers memang minatnya adalah menulis? Coz CB sendiri dulu pon pernah menyimpan minat menghasilkan sebuah novel jugak! wahahhaha.. buku latihan yang tak guna tuh CB buat tulis cerita.. and seperti bese.. hanya sampai Bab 3 saje.. Intro jek lar.. tak sudah sampai klimaks and penutup.. yer.. cik bambam nie HOT-HOT CHICKEN SHIT jek!

Korang ada bakat yang lain? atau terasa macam KALAU KORANG PUNYA BAKAT and korang nak jadi apa? MEREKA dan share dengan kawan-kawan.. Korang tak nak share sekali? JOM LAR JOIN SINI! =)


p/s- Aku dah ubah Dian! ahhahahah
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

solo molo said...

kalo bakatnye makan, akan jadi pemakan ker Cik Bam ???

Cik Bam ngah wat ape tue ???
http://solomolo.blogspot.com/2011/04/hari-ini-hari-ahad.html

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

RT mempunyai bakat berak sambil menyanyi .. alalala~

MiSzy DiaN said...

demn! sengal pnya CB.. hahahaha... suda d ubah tu tajuk arr.. heheheee

b a m b a m ' s said...

solo molo
wahhh.. kategori itu xde ek.. kang x mkn mati lak..kekekke..

RT
amboi..buruk perangai!hahahah.. itu tak yah dikabor kat org len..heheh

dian
hahahah..ko xleh perkotak katikkan salah tajuk aku tuh lagi..hahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...