Bambam's Addicted

Hasil KETIDAKJUJURAN aku! Aku dapat AWARD! korang ada? nan hadooo! haha!

commentator yang terbaik dan sangat jujur memberi comment tok jawapan tersebut, mereka ialah:

Mula-mula ingat dapat award yang ini.. Sebab CB jawab poll beliau di ENTRY yang ini.. Apa den jawab korang gi ar rujuk kat ruangan komen beliau ek.. then bila dia update result lak.. lain lar ceriteranya.. Sebab jawapan kepada soklan last.. Dia tanya.. ANDA JUJUR atau TIDAK atau CONFUSE..?? ehhhh.. aku suka straight to the point kan.. jawab JUJUR lar.. (jujur dalam menjawab soklan..hahahha)

Hasil kepada kajian psikologi yang coffee perolehi.. dia mention.. mereka yang mengaku JUJUR adalah org yang kurang dipercayai, sebab hanya ahli keluarga dan sahabat rapat je yang boleh tentukan kejujuran seseorang, so xbleh la mengaku yang diri kite ni jujur. Namun sebaliknya mereka yang menjawab mereka adalah JUJUR mereka nilah org yang bakal berjaya/dah berjaya kerana tahap confident yang sangat tinggi.

Okeh paham sendiri lar ayat tuh ek! kekekekkekek... nak berjaya kena apa?? kena JUJUR! yes.. pandai murid-murid!! orang tipu dapat apa? orang TIPU dapat DOSA! yes.. bagus murid2..ehhehehe.. tapi disebabkan penulis kata aku ni DISHONEST! ceitttt~!!

THE MOST DISHONEST but MOST CONFIDENCE PERSON
Sabauuuuuuuuuu jek lar ek!! ehhehehe.. tak mau geng ar!! *jokes* aku tetap ngan pendirian aku..

AKU JUJUR!!!!! 

hahahahhaha

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tahniah2.. kekekekeke

MiSzy DiaN said...

jujur kaaa?? aahahahaa.. ya jak tue..

b a m b a m ' s said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
tahniahmu diterima..kekekek

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
aku jujur bahh.. aku bg tahu umur aku kannn..ahhahaha

MiSzy DiaN said...

hahahaha..
aik lain mcm jak tu.. ahahaa

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
ahhahahah..ko terasa apa bah? hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...