Bambam's Addicted

Aku suka!

Entry yang pendek tapi tiap bait nya bermakna..
Entry yang panjang berjela tapi penuh dengan pengertian..
Entry yang berwarna-warni kerana dunia ini kelam..
Entry yang hanya ada unsur satu warna sebab dunia kadang-kadang penuh dengan drama..

Yer aku tamak!


Sebab orang yang kedekut tak akan bawa ke mana.. :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

orang tamak selalu rugi tau.. inagt tu.. huhu

Ila said...

hehehe...ayat penuh makna tu

ejulz said...

ejulz pun suka jugak.. tapi nak buat tu yg susah tu.. heHe

New Entry "!!!!!!!!!!!!!!!! "

miss ryrinn _ angin said...

fuyooo . macam emo je ni CB . pasaipa ? =.='

b a m b a m ' s said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
bukan tamak duit... kita tamak ilmu.. tamak dalam menuntut ilmu sangat digalakkan! ehhehehe

b a m b a m ' s said...

@Ila
penuh makna ek?? kekekeke..

b a m b a m ' s said...

@ejulz
sumtimes bnda tuh xyah buat ejulz.. dia akan hadir sndiri tanpa dipaksa kalau kita ikhlas menulis..woohooo~! sodap lak ayat den!kekeke

b a m b a m ' s said...

@miss ryrinn _ angin
errr..mana der emo..huhuhu... pendapat jek.. :P

Sunah Mohammad said...

ouhhhhhhhhhhhhhhh!!! i loikeee lah entry ni! sangat betul!! betul yang 4 ayat first eksss, yang bawah2 tu saya tak tahu...hehehehe...

mykhalis said...

kalau nak tamak jugak camne?leh tak?

MiSzy DiaN said...

nie entry kedekut namanya.. hahahahaaaa

b a m b a m ' s said...

@Sunah Mohammad
tamak dlm membaca lar sunah! kekekeke..

b a m b a m ' s said...

@mykhalis
tamak dr segi aper tuh???heheheheh

b a m b a m ' s said...

@MiSzy DiaN
hahahahah... bukan lar dian.. entry nie dlm kategori..

"Entry yang pendek tapi tiap bait nya bermakna.."

kah3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...