Bambam's Addicted

Saya minta maaf kalau korang terasa tajuk entry cik bambam ni MENIPU korang.. :(

CB check statistic semalam.. and memang tak dinafikan semalam trafik agak meningkat dari biasa.. Sebab ramai yang dok buka entry CB pagi semalam yang bertajuk :



Earning NUFFNANG RM2 jek..earning HEARTBEAT RM128!! marveles kan!


nak maintain 100 UV per day bukan senang bagi blog picisan macam saya
and banyak reader dari blog izamir ridzwan yang time tuh IR sedang buat entry pasal 

Aku Ajar Buat Tajuk Entri Bagi Gempak, Bukan Tajuk Yang Menipu!



and terima kaseh kepadablogger yang lain sebab buat backlinks pada CB.. :)

Kat sini siyesly lar den yang terasa sebab trafik memang mencanak naik dan referrer dari entry IR yang ini.. Honestly saya tak tipu korang.. saya rasa saya lebih menggunakan gimik dalam tajuk entry and saya pon tak lari tajuk dari apa yang saya mention dekat tajuk sebenar.. Just yang bertukar kat situ dari RM128 yang konon nya CB terima sebenarnya adalah RM1.28.. okeh RM1.28 kalau pada saper-saper yang nak rasa CB belagak ke aper nak mention beratus-ratus tuh..

Kat sini CB nak jelaskan..CB bukan nak naikkan TRAFIK yer kengkawan.. CB just nak tarik READERS.. lain tuhhh.. Kalau CB nak naikkan trafik.. CB patut tukar blog CB pada blog prono je lar kan.. or blog gosip artis..for sure trafik banyak dari blog mcm tuh.. CB nak share kat korang..nak ajak korang join HEARTBEAT tuh jek pon..alahai sayang-sayangku sekalian.. kalau itu yang buat korang CB menipu..minta maaf ler..

Even dalam marketing sekalipon.. atau dalam kita nak jualkan produk..macam buku pada TAJUK BUKUNYA.. filem pon pada TAJUKNYA.. Itu semua taktik or teknik nak grab attention dear.. CB just nak grab perhatian MONDAY BLUES korang and sesambil ajak join HEARTBEAT tuh jek.. and korang leh baca dalam entry tuh.. CB just citer pasal heartbeat kan.. and CB tak tipu pasal Mama Zharfan (MZ) pasal dia dapat hampir RM300 dari HB..sumpah tak tipu! and CuteMum dapat hampir RM100.. CB pon dah sertakan link as reference..

Terasa hati baca komen readers.. Minta maaf lar pada yang terasa.. Minta maaf pada IR and readers yang lain  yang terasa dan beranggapan entry itu tipu, hanya untuk naikkan trafik sebab duit.. so sorry.. Saya berblogging kerana saya suka share cerita personal life saya dengan orang lain.. and kalau korang rajin nak baca previous entry.. mmg banyak CB citer dalam blog ini and smua pasal personal life.. bukan citer yang leh naikkan trafik.. :)

p/s : Tapikan kalau blogger berkenaan yang dinyatakan oleh IR tuh bukan cik bambam ko nie..hahahhaha..biarlah CB ngan 'perasan' CB sendiri.. kekekeekekek.. Tapi korang.. CB TAK TIPU KORANG.. :( and terima kasih pada IR sebab secara tak langsung memanggil readers untuk membaca entry CB.. :)

12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

SaYraH WonDerLanD said...

lebih kurang je kita ye? Sarah 1.30. CB 1.28. Mudah mudah meningkat lagi la kan? Perghh trafik mmg tinggi. Lain orang lain cara nya mencorakkan blog tersebut. Sarah maafkan =P

Zura Tahir said...

hehe...tipah tertipu nie...

Unknown said...

akak tag kamu.. cekedout!!

Aziela said...

harap2 sekadar salah faham.... akak tak rasa apa2 pun yang menipu... dun worry.. keep on blogging

Cik Bambam said...

@SaYraH WonDerLanD
thanks sarah..forgiveness is da best.. :) rasa tertipu jugak ker dear??errrr..huhuhu

Cik Bambam said...

@Zura
zura pon rasa tertipu jugak ker?uhuk..CB minta maap yo.. :(

Cik Bambam said...

@Aidanisme
orait babehhh~! :P

Cik Bambam said...

@Aziela
itu lar psal..depends pada org yang mentafsir kan kak.. :)

z.u.n.a.i.d.a said...

laaa..jd isu gak eee..
layankan jela Bambam pe org nak kata..
lain x wat lagi
kasi gempak dunia bloger
i support u
hahahahahaha

klik2 ur duit hb + nuff biar jd 1128 okeh x? hehehehehehehe
nti cek ur account k!

Cik Bambam said...

@z.u.n.a.i.d.a
yelar kak zue..ssh kalo org dah pk benda len.. =_='
thanks 4 ur support!!muahhh~! ahhaha

Siti Noraisyah said...

alaaa... takkanlah gurau2 dalam blog pun tak boleh? abis.. yg orang letak tajuk nama artis tapi juz citer pasal angan2 dia nak ber'makwe'kan artis tu boleh pulak?? tu pun bukan kira nak tarik traffic ke tu??

Cik Bambam said...

@Siti Noraisyah
akak rasa kita menipu ker??errrr..xde lar rasanya..kalau promote pasal duit jek nak kata menipu kan..ermmm.. :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...