Bambam's Addicted

KITA jangan jadi TULI..!

Kita ada TELINGA untuk MENDENGAR,
Kita ada MULUT untuk BICARA,
Kita ada MATA untuk MELIHAT..

Jadi gunakan pancaindera tuh untuk tengok apa yang BENAR dan apa yang PALSU..
Kita ni jangan nak percaya semua benda yang kita baca, dengar dan lihat itu BETUL..
Manusia memang pandai berdrama.. Seorang pelakon di pentas dunia..


Tapi agak-agak lar mana satu kisah benar yang korang nak berdrama kannn..
Kita tak yah sibuk nak tanya orang..walhal nak bergosip pon..
Sebab kita ada HATI untuk MERASA dan
ada AKAL untuk menilai.

KING or QUEEN..still can make a DRAMA
so guys..


SAY NO TO DRAMA!

12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

NM02 said...

kadang kala saya memang tuli. hahaha...

Anis Akhir said...

wah...menarik entri cik bambam ni..hehe

Buaya-Merah said...

salam ziarah

selamat dtg ke blog sy dan menjadi follwoer sekali k

z.u.n.a.i.d.a said...

me pon SAY NO TO DRAMA!!!

Rozuan Ismail said...

benda ni berlaku bila kita tak hargai nikmat tuhan..tuhan bg x nak guna dengan sebaiknya..pastuh,bila dh tuhan tarik balik baru nak insaf

EZAN IDMA said...

say No to Drama! hehe

b a m b a m ' s said...

@NM02
hahaha..jgn lar jadi tuli nonnn..ehhehe..

b a m b a m ' s said...

@Anis Akhir
kita sama2 jadikan iktibar.. :P

b a m b a m ' s said...

@Buaya-Merah
tq buaya merah!nnt cik bambam terjah.. :)

b a m b a m ' s said...

@z.u.n.a.i.d.a
but say YES to drama movie ek kak zue!hahahah

b a m b a m ' s said...

@Rozuan Ismail
tuh mmg slh satu punca..yg paling pelik benda tuh x happen kat dia tp berdrama mcm benda tuh berlaku..lagi pelik!huhuhu

b a m b a m ' s said...

@EZAN IDMA giv me 10!yeahhh~! ahhaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...