Bambam's Addicted

Jadilah seorang yang SUPPORTIVE.. lebih elok dari asyik kondem orang jek kan..

Takper lar..kita senyum jek kan kalau orang nak kondem.. :)
Kita ada pilihan terbuka untuk memilih..
So depends lar jalan mana yang kita nak tuju..
Asal kita pikir kita rasa kita tak wat benda salah pon..
same goes to blogging..

Itu namanya STRATEGY terancang..
Kerja kena bijak..Work SMART..
Peace!


Kalau suka keep on reading..
Kalau tak suka..ada tanda pangkah kat atas tuh.. :)

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Rozuan Ismail said...

agree sgt ngan CB!! jgn asyik nak condemn org je..at least bg la idea ke!! moral support ke..ini tak asyik nak hentam je!!

kay_are said...

layout dah len.. lame x datang cni.. betul2.. baik diam dari menghentam kan? bagi cadangan bukan menjatuhkan.. =)

lipan lapa said...

btol btol sayer sokong,..... sokong cik bam bam hehe

b a m b a m ' s said...

@Rozuan Ismail
yelar pocek..CB sebenarnya terasa ngan sorang blogger nie..huhuhu..sesih betol~! huhuk~

b a m b a m ' s said...

@kay_are
amboi..nmpk sgt dah bersawabg blog CB x dtg jenguk ek..hahahah..yelar.komen mmbina..tp yg plg sedih org dok percaya jek apa 3rd party tuh ckp witout asking 1st..sadis!

b a m b a m ' s said...

@lipan lapa
baguih lipan!nnt bam2 belanja milo tabur!kekekekek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...