Bambam's Addicted

Apa yang perlu dijawab bila orang tanya BILA KAU NAK KAHWIN!

Alkisahnyaaaa..semalam den poie kenduri kawen kawan den kat Ulu Selangor.. Pergi 4 orang.. 3 org kawan CB and dia bawa lar mak dia sebagai peneman.. Sporting giler babe mak dia.. macam kakak dia jek CB tgk.. Iskkkk.. kalau bawa Makcik Jameah korang.. dia shy shy cat jek dok tepi..takde lar talkative sangat macam CB..errrrr.. saya pon pemalu sebenarnyaaa..kekekek..

Pasangan pengantin!
Congrats Pn. Nina & her husband Nizam!

Sesi bergambar bersama pengantin HARUSLAH kan.. :P

Kawen dah ko ek.. ganas2 brutal ko dah kawen..aku?errrr.. biarkan tergantung jawapan disitu.. :P

Bersama Sisiantee~!
Ini kawan CB dari matriks kat KMKN.. Leh lak jumpa kar cni....heheheh.. ehhh..dia pon ada blog tau! Klik kat SINI ek.. Jom BW sesambil..kekekekke

Inilar kawan CB Shila dengan mak dia
Macam adik-kakak kan korang..muda mak dia..hehehe.. Tengah borak2 time makan tuh.. masing2 cbuk tanya soklan rasmi.. "Kamu bila lagi nak kahwin".. Bese lar tuh..soalan WAJIB nak lepas SPM..hehhh~ Mak dia tanya kawan CB sorang lagi.. then terus senyap..tak tanya CB..ingat dah bernasib baik lar kan tak kena soal..tetiba leh lak makcik tanya.. errrr.. CB jawab per...

SAYA NAK KAHWIN MAKCIK.. TUNGGU SAYA CARI LAKI DULU EK.. :D

Tak pengsan korang.. selalu laki yang cari pempuan..ni terbalik dah nie.. CB yang kena cari laki.. terbalik dah duniaaaa..fengsannn~! hahahhaha.. and ada di antara jawapan simpanan CB yang selalu wat backup..hahahha..antaranya!


  • Duit saya tak cukup lagi nak pinang anak teruna orang..
  • Next week saya kahwin.. jangan lupa datang ek..lupa nak bagi tau laks..
  • Saya tunggu Remy Ishak dtg meminang..bz shooting jek..tak ingat nak kawen dah tuh..kekekekke
  • Jodoh tak sampai..tak laku lagi..nak wat macam manooooo..
  • Last sekali kalau dah fedap! Ko carikan aku laki skang.. aku kawen skang gak!

So, kita biarkan soalan ini tergantung ek.. Kawan CB cakap CB ni cerewet.. MEMANG AR! Saya nak cari SUAMI..bukan nak cari BOYFRIEND dear..kannnnnn.. lain tuh.. Baik korang doa CB cepat temu jodoh lagi ada pekdah nya.. :P Dah lar..meh kita layan gambar balik..
UUM-mate eqin-shila-cik aida

Kami nak pulang dahhhh! Makan sedap tadi!Pose dulu dalam kete tuh bese lar.. :p

and saya dapat kidnap koko-stick!
1st time nie gi wedding dapat koko-stick!hahahhaha

Nak gak?amek lar satu!
Buh-bye~!

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Anonymous said...

klu saya dulu...saya jawab... lom ada jodoh, camne nk kawin....tgu la dah sampai jodoh...:) :)

AM said...

Hahaha. Tergelak baca entri nie. Paling tak boleh blah, jawapan simpanan nombor 2, 3 dan 5. ;D

Cik Bambam said...

@kasih.annur
tuh ar..ada bg jwpn mcm tuh..tp org xleh nk terima..jwpn bese jek dorang dh dgr tuh..hehehe

Cik Bambam said...

@AROL DSHW
try ar bgi kat org len..gerenti senyap!CB dah selalu buat dahh..ahhaha

استاذة ليلا said...

huhu. klakar lak CB :)
Pape pon,laila doakan CB cepat smpai jodoh k ^_9

Sisiantee said...

Haha..kalo ade yang tanya lagi..CB cakap..saya dah order dah..tapi tak sampai lagi ordernya..hikhik :P

Cik Bambam said...

@princess laila
laila doakan tiap kali smayang ek..hahahha..ober nyah~! :P

Cik Bambam said...

@Sisiantee
hahahahah..lagi gempak kan! ckp jek..delivery cant be send yet..sorry for late delivery..hahahhahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...