Bambam's Addicted

Ku tagih cinta seorang Pejuang Negara!

Awak..
Dulu awak pernah datang dalam idop saya


Dulu lar..ini dulu punya citer..
Saya ingat lagi kenangan saya ngan awak
Ari-ari saya tunggu awak..
Awak pon tunggu saya

Masing-masing sombong tak nak admit yang masing-masing windduuuu


*tapi bila jumpa*

Tak kira lar dah tengah malam..
Tetap setia menanti..


*sampai tertidur dalam kelas*

call...SMS..MMS..bubble talk..
kalau dulu ada call 2 second yg free tuh..awak selalu call 2nd saya
Pastu awak mengamok kalau kredit kena tolak! pftttt~
Dah cakap..jangan lebih 2 saat!
Yang awak terlupa nak off call tuh kenapa?


*pastu nak emo semacam*

Tapi..saya tak kisah pon..
Sebab awak comel time marah!hehe


*bertambah sayang*

Tetiba..
Awak cakap nak kena outstation..
Saya tanya sampai bila..
Awak cakap mungkin berbulan-bulan..
Ada banyak musuh nak kena tentang..
Saya sedih wak..





Sampai nak menitik air mata dibuatnya..
Nak kena berpisah ngan awak..
Tapi awak kata..
Jangan sedey..
Nanti saya balik..
Awak macho jek control emo time tuh..


Padahal..
Bila balik jek umah..
Adik awak citer kat saya..
Yang awak...



*sampai banjir awak nanges*

Kalah saya sedih depan awak tadi..
Saya sedih kejap jek..
Balik jek umah saya dah bergumbira ngan kawan-kawan yang lain..





*ho-yeaaaahhhh*

Akhirnya awak pergi..
Saya tak dapat lagi panggilan dan mesej awak..
Saya just tengok kat TV jek awak pergi berjuang..



*sungguh gagah perkasa eh awak pegang senjata*

Ehhhh...awak punya FIREEE tak function ker??
Pelik jugak saya..
Ohhhh..rupa-rupanya FIRE awak Under Maintenance..
Sebab awak terlebih excited dapat surat cinta dari saya ari tuh..





Sampai hangus wakkkk!
Tapi skang dah okeh kan FIRE awak tuh??
Saya tengok kat TV..awak dah ok jek FIRE raksasa-man



*Gagahnya awakkkk!!*

Awak tau tak..
Hancur luluh hati saya bila dapat khabar angin yang awak dah MATI..




Macam tuh lar hati saya..
Retak menanti belah..
Sedihnyaaaa awakkk..



Rindunya saya kat awak..
Sampai nak buat benda lain pon tak tenang..



TAPI..!!
Nasib baik khabar angin..
Pheeewwwwwwww~
Baru boleh tarik nafas lega..!!


Awak cakap..
Jangan sedey!
Nanti ujung bulan nie saya balik!
Saya nantikan kehadiran awak..
En Ultramannnnn!!
Awak memang pandai FIREEE hati saya!

LUP U ULTRAMAAANNNN..!!

*ini adalah cerita rekaan.tidak ada kena mengena ngan raksasa yang idop mahupon yang telah syahid.Ini kerana cik bambam korang nie memang lar geraaaaaammm dengan emoticon ultraman ini..!!haha*

Okehhhh..
buh-bye!



4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Cik Su Life Cycle said...

haha.. suke!

Cik Bambam said...

@Cik Su suka entry ker suka ultraman!hehehe..thanks! :)

Ogy said...

sgt suke itu kepala ultraman...

Cik Bambam said...

@Ogy comel giler kannnn!!hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...