Bambam's Addicted

Anak cikgu tapi kaki ponteng sekolah!

dari kiri: fifie, aku yg gemok, guru kelas Pn. Yong, nurin, adlinna nasir, ena harun

wooohoooooo..!terasa anak2 cikgu di luar sana tuh yer..wahahahha..korang jgn salah sangka lak..aku tujukan tajuk tuh kat diri sendiri..aku baru tgk video budak dr utara yg kena sebat ngan mak dia pasal dia gi memonteng sekolah pi main games kat CC..duit belanja mak bagi ari2 abeskan kat CC..!teknologi zmn skang..pengaruh yg besar kat budak2 kan..even anak2 buah aku pon nyendeng kat aku minta main games!cittt~ mana ade aku bagi!wahhahahaha..laptop aku SDN BHD..sorry not at home!ahaks~

Ni aku nak citer..dulu time skolah menengah..aku ni ade gak lar memonteng sekolah..aku ni pon bukan baik benor..even kat kelas aku yg plg baik..wahahhaha..ya ampunnnn~ korang2 agak bila aku blajar memonteng nie?kalo org lain yg mmg dah talent memonteng dr kecik lar kan..sekolah rendah dah start asah bakat..hehehe..aku??aku form 5 baru berjinak2..wahahhaha..dah terlambat ek..ok lar tuh..at least merasa gak aku memonteng sekolah!(ini bukan perasaan yg patut dibanggakan!)

Partner crime aku dlm memonteng ni..adalahhhh..cik Nurin!hahahha..tp skang dah jd Puan Nurin yer..heh..dia ar mengajar aku!iskkk..padahal niat mmg dh ada..cuma tnggu petrol utk disimpah atas bara api jek kan..heeee..dulu 1st time ponteng..aku ngan nurin nie..pergi ikot melepak n memonteng 2 minah nie..sape?adlinna nasir ngan fifie hasriq!kat umh ena..hahahha..tgk movie..ape kejadah lar kami2 nie..ape yg aku rasa?aku rasa boring..errrr...org lain ponteng rasa suka..aku leh tak suke..pelik kan???

So...aku dpt pengajaran disitu..memonteng dan melepak kat umh org x best..aku tukar strategi..on da other day...aku buat trick baru..port baru..iaitu umah sendiri!hah!omak den kan cikgu..dia ngajar petang..kul 11 or 12 tgh ari dh pegi lar mcm tuh..so bajet aku ponteng ni time blk umh x terserempak lar ngan mak aku..n mak aku x tau..aku seludop kuar time last class..waktu BM..cikgu baekkkk punya..x notice pon student dia ada ker tak..nama cikgu pon aku dh luper..maap yer cikgu..bukan niat di hati..salahkan semut sbb msk dlm air!

Ceritanya?cikgu nak masuk nieee...aku ngan nurin dah standby nak kuar..kat skolah aku ni lak..tangga utk laki n pempuan asing tau..so cikgu ni biasanya akan naik ikot tangga pempuan..cikgu ni pempuan..cikgu tidak dikecualikan utk naik mana2 tangga..hanya murid jek kena ikot rules..(buat pengetahuan umum)..so..cikgu akan masuk ikot pintu depan..kami ni dah standby kat pintu blakang..menyorok2 bwh meja..hahahah..cikgu masuk jek kelas..kami seludup keluar!lari ikot tangga laki..!berjaya menyeludop sampai ke pintu pagar skolah tau!dah kuar pintu pon..tgh kusyukkkkk berjalan2 keriangan ngan muka bangga dpt memboloskan diri..suddenly!ada pengawas follow kiter org kat blakang!tak ke haruuuu!

korang rasa kami nie kena tangkap ker?saper berjaya teka?!!aku bg adiah!eskem malaysia perisa asam boi 1..!seriusly!kesinambungan citer..besok lar..aku ngantok ar..nak smbg dgr suria cinta kat suria fm..kih2...chow bedahhhhh!!!

nota kaki: siyes beb!!!!aku ni kaki ponteng!

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...