Bambam's Addicted

Apa perasaan korang..??!!


Sekali kena..xper..aku leh sabar..
Dua kali kena..aku sabar lagi..muka half toyerrr...
Tiga kali kena..aku sabaaaaaaaaaarrr lagi sambil perli sindir....
kalo kali ke 4 ko wat lagik..!!!aku suh ko wat pulakkkk lar mangkuk hayunnnn!

Apa yang aku kena wat??

Ok..aku key in data yg banyak smpi kena OT ari2 smpi kul 8..then secara "tak sengaja" katanya..boler TERDELETE data aku..!!deyyyy..kalo dh msk 3-4x ko delete..itu bukan sengaja tuh..itu ade motif namanya...!!!

aku rasa nak pelangkung jek programmer sistem company aku nie..!!suka-suki ko jek delete data2 aku..ko meh cni..key in balik data2 aku..dah lar smua doc yg aku dah key in aku dh throw away!itu data from last year okeh..ini dh msk JUN 2010..adoi..membara jek hati aku..dah lar sistem x best lgsg!lembap nak mampus..x user friendly!user interface pon x cun!hahhhh..ko nak suh budak degree holder ACCOUNTING INFORMATION SYSTEM nie membebel pasal sistem ker??!!silap2 hari bulan..aku yg jadi penasihat ko karang..!!

kalo wat gambarajah...gini gayanya aku wat kat PC aku..!!







nota kaki: SABAR...SABAR...SABAR...!!

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...