Bambam's Addicted

saya dah kena warning keras!

Awak..awak..awak-awak dan awak juge..

awak..awak jgn terasa ngan saye..saya bukan niat nak jauhkan diri or menyepikan diri dr dunia hiburan FB n YM tuh..huhuhu..cuma saya mengalami perubahan hormon...ehhhh..emosi dan perasaan yang mebuak-buak utk tidak mengaktifkan diri lagi..sudah sampai satu titik klimaks story di mana semua plot cerita utama bakal menamatkan jalan cerita..paham x???pahammm??x paham ek..okeh2..

pendek citer lar..saya dah boring lar nk YM n FB semua..hanya meng-on9-kan diri waktu bekerja sahaja..malam dah jarang nk on9 sbb penat lar keje..penat jari jemari menaip..kerja & sms..ehhhhh..lebih kurang lar..tapi kawan-kawan..if u need me..nak pinjan bahu saye utk menanges..nak pinjam telinga saya utk share story..untuk pinjam mulut saya utk mengumpat...ehhhh..!!hahahah..itu tak harus..saya dah xnk gosip2 lagi..i mean share story sbb nnt ade org kata saya ni bzbodi hal dia..huhuhu..

awak jangan terasa awak di-ignore-kan or so whatever lar kan..sbb mamat boria tuh lg saya buat jahat..saya penat nk main msg2..saya x bls satu msg dr mlm smpi keje sok pagi..then saya tipu ckp saya tertinggal hp kat ofis..okeh..tau saya nakal..tapi saya penat lar..i need my own time utk rest..harap faham..huhuhuhu..

Pasal FB lak..saya dah x rasa happening mcm dulu..ntah lar..rasa macam jauhhhhhhhhhhhhhh jek dari korang..mungkin sebab saya yg menjauhkan diri atau saya mmg berniat nk menjauhkan diri..atau korang buat saya jauhhhhhhhhhhhhhhhhh...errrrr~ abaikan..xper..nnt saya aktif balik k..need a break babe.. :)

nota kaki: mmg susah nak puaskan hati semua orang..syaa paham..

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...