Bambam's Addicted

Caring Vs Busybody

Dear Friends,

Saya nak kamu tahu saya sayang kamu semua..saya bukan bizibodi hal kamu tapi saya hanya terlampau mengambil berat hal kamu..Jangan salah sangka atas niat baik saya ini...Takpe lar kalau itu yang kamu anggap pasal saya..Saya tak nak kamu hanyut..saya suka lihat kebahagiaan kawan-kawan saya dan jika itu yang membahagiakan kamu..I'll let u go..Amanah dari orang tua kamu utk menjaga diri kamu itu..saya akan lepaskan..tapi bukan bermakna saya tidak berpegang pada amanah dan tidak bertanggungjawab..tapi saya hormati hak kamu..saya sayang kamu ketat-ketat..dan percayalar..tak sekelumit pon diri ini membenci atau menilai dari sudut negatif pasal kamu sebab saya percaya kamu sudah bijak membuat keputusan..harap ia keputusan yg paling tepat dan jangan kamu menyesali kesudahan cerita itu nanti..


Sekian,


nota kaki: I'll always b ur side n i always do...

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...