Bambam's Addicted

aku yang keras kepala

saper2 yg close ngan aku..mmg dah dapat hidu 20 km jauhnya yg aku nie keras kepala n selalu jek nak menang..!hahahahahah..well..dalam rahsia keperibadian Dr. Fadzillah Kamsah pon..ade menyatakan anak2 decemberian ni sebegituh rupa..adakah betol??!!errr~

well..tadi chat ngan mama ziela..sian ko kan..ko cakap..aku argue..ko cakap lagi..aku argue lagi..ko cakap2 lagi..aku agreed kejap..pastu ko cakap lagi..aku argue balik..ahhahaha..nak buat mcm mana zila..perangai ko yg sedemikian rupa..lagi seronok aku nak bersembang...hahahah..mcm perang saudara kejap pon ade..ehh?adeker zila..??!! :D

tapi mmg banyak benda yg aku amek point dr setiap hujah ko tuh..ade yg baik..and ade yg aku x agreed..bese lar tuh kan..hehehe..yg mana aku leh terima nasihat ko..aku pegang..mcm jgn percaya bulat2..jgn mudah terpedaya ngan kata2 manis gula tebu tuh..cari yg baik dr segi landasan keretapi..ehhh..landasan agama..! :) jgn risau zila..aku tau ko sahabat yg baik..ko selalu ada time aku perlukan..sama mcm wani n yatie.. :') (kwn2 uum..yg lain jgn amek hati aku x mention nama korang..!korang pon ttp ade dlm ati sanubari i nie..)

aku mmg nak kan yg terbaik buat diri aku..aku bukan nak berharap yg aku mmg selayak-layaknya dapat yg terbaik dlm idop aku..tapi sumtimes kiter kena terima x semua yg kiter inginkan kiter akan dapat..pempuan yg baik utk laki yg baik..n aku rs aku dh ckp 'baik'..errr..hahahah..tp itu persepsi kiter..tp kalau drpd pandangan Allah s.w.t yg aku x layak dpt yg terbaik nak buat mcm mana kan.. :'(

kalo ikot logik akal fikiran mmg aku rasa aku patot dump dia..buat per nak bg 2nd chance kat dia setelah sesekian kali menghampakan hati aku..aku tau..kekadang aku berpikir sejenak..dat i'am so PATHETIC...!!!bukan..aku bukan mcm tuh..cuma aku rasa semua org patut dpt peluang ke-2..mcm previous post yg pernah aku buat..every1 need 2nd chance kan..so aku amek risiko nie..siler BUKTIKAN..!!

aku x harapkan korang sokong or bangkang keputusan aku..aku just harapkan doa dari kalian..kalo dah berdoa utk aku..msti lar sokong aku yer dak?errrr..or korang doa smua tuh gagal..??!!errr~x baik syakwasangka kan..xper2..kiter tgk je lar nnt..kena btg idong aku yg x elok or dpt yg sebaliknya..

AKU TAK TAU LAR..!mcm msk contest lucky draw jek kang nie..hanya menanti nombor cabutan bertuah..menang dpt adiah..kalo x bertuah pulang umh dgn tgn kosong..tp ia x merugikan just kiter dpt peluang msk lucky draw yg lain lak..ok??!

nota kaki: just wait n c..kiter tgk saper yg kena..!!ingat..buat baik dibalas baik..buat jahat jgn sekali..ehhh..buat jahat dibalas jahat jugak..so if ko mmg berniat utk play-ground errr..playing wif my heart n feeling..!AWAS LOOOO..!!

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...