Bambam's Addicted

Why it so complicated..!!

Seriously..!aku mmg x suka benda2 yg complicated..even dlm kerja pon..kalo bnda tuh sgt2 complicated..aku K.I.V jek dulu..kalo rajin baru aku buat..biler dh kena sound baru lar aku tergegeh2 nak buat..tapi mslh yg aku hadapi skang nie..x boleh nak KIV..warghhhhhh~

kenapa??

stage 1 dah lepas..

stage 2 stage yg susah yg amat utk ko selesaikan..aku paham..tapi boleh x ko jgn nk ulang balik ayat ko bukan yg terbaik tuhhhh..mmg lar kiter nak jd yg terbaik..tapi kiter jgn berhenti mencobaa..betol??ak tau..dlm titik hitam ade tercalit kaler putih..masih ade peluang utk ko betulkan tuh smua..mmg ko dh ambik inisiatif utk berubah..tapi tlg jgn bg aku harapan separuh jln bole x?

aku patot karaoke lagu berhenti berharap sekarang..!!

>,<"

nota kaki: remember..ur time is running off..

1 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Azrianawati Bt Mohamad Jalil said...

salam beb..tabahkan hati...hidup=ujian...kene cr solution untk baiki hidup...the best way is..ask Allah for guidence..aku pun br settle problem aku...tak tahu;a whats next...be happy..jgn sedih2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...