Bambam's Addicted

Bila orang sayang..

Manusia tak akan pernah puas.. ^^,

Bila orang sayang kita.. Dia akan ambil tahu hal kita.. dari segi yang baik.. dan dari segi yang negatif.. Jangan lar mudah melatah bila kita dikritik.. Itu makna orang ambil berat pasal kita.. Jadikan negatif kepada positif.. Be a neutral.. Sebab kekadang yang negatif tuh pon ada betolnya jugak.. Mungkin kita tak nampak apa yang dikritik.. pandangan kita berbeza.. Tapi kalau memang bukan kita yang dia maksudkan.. So let it go.. Macam saya selalu pesan dalam diri..

Biarlar orang tuh nak BANGANG.. Kau pon nak BANGANG sekali ker??!


6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

tiefazatie said...

btol2..ifa sokong..hee..=)

b4 this leh nak masuk blog sis..sbb lupa url nie..huu
sbb kat profile xde link..
sori sis..

eB said...

tapi ader yg jenis suker carik slh org len. hu3

Ka'Yan said...

hahaha..
so funny laaa picture tue..
orang akan selalu mengata kita..
baik buruk yang kita lakukan.. orang akan sentiasa mengata kan..
so terpulang dari diri kita..
kita tahu apa yang kita lakukan..

Arol Mubin said...

Kalau kritik untuk memperbaiki diri kita takpe jugak. Ini selalunya kritik sebab nak memalukan/mengaibkan diri kita.

Cikpuan rara said...

fuhhhh mcm nk marah je ni.sabar eh.

tiefazatie said...

hye sis..dtg lg nie..hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...