Bambam's Addicted

Alat untuk hilangkan dagu berlapis!

Dengan menggunakan suara Doraemon:

Alat untuk menghilangkan dagu berlapisssssss!
Hahhh ngkooo! macam tak percaya jek alat ni wujud.. ingat alat macam ni memang jenis yang ada dalam poket Doraemon kan! keh keh keh.. Kesahihan dan keberkesanannya tidak dapat dikenal pasti kerana tiada testimoni yang betul-betul dipercayai lagi.. Melainkan kalau den boli.. then den guno.. pastu baru den bagi tahu korang samada dagu ke-2 den hilang ke idak! hua hua hua..

Set ini mengandungi..






Cara penggunaannya pula adalah seperti berikut..





Berkesan atau tidak? Allahualam.. CB macam nak try jugak.. hahahah.. harga pon takdelah expensive sangat.. still affordable lar.. Hanya berharga RM33.90 sahaja! Normal price adalah RM79.. okeh lar kan kalau nak mencuba! keh keh keh

Berminat? Sila dapati di SINI!


Celoteh Cik Bambam: Dapatkan tiket ke Genting di SINI!!


9 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Aishah Jahirah said...

wah magic...

Aziela said...

Kalau berjaya, inform ekk... Akak nak try gak. Hehehe. CB, Murni tu map dia boleh tengok kat fb dia. Akak takdo fb, susah sket nak cito. Nnt CB gugel ekk... Akak pun kwan opis yg bawakkan... Dio ke dalam sket...

::NureeN:: said...

CB try dlu k.. dh berjaya khabokan bleh promote hehhe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nice info dear...wahh suka2

Asyiqin Haulisah said...

eh nak try. mcm best je.

Sunah Sakura said...

hamboi hakakkkk...hahahaha~ kemain lagikss..try la dulu, saya pun nak try gak lepas tuuu~ :p

farra8979 said...

wah, menarik... nanti kalau menjadi bagitau ye.. ^^

pena rozie said...

blh percaya ke???

CekbOlat-bOlat said...

fuyoooo.. lemak2 boleh? harharhar XD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...