Bambam's Addicted

Sunah poligami bukan untuk semua lelaki?



Haaaa.. korang layan lar video ni sampai habis.. tang mana yang den kabor poligami bukan untuk semua lelaki.. ^^,

Celoteh Cik Bambam??

Ai no komen? apa yang pasti.. Allah jadikan sesuatu perkara tuh mesti bersebab.. termasuk lar poligami.. walaupun ramai perempuan yang tak suka.. tapi hakikatnya.. tak semua berpengaruh negatif.. Kepada pemilik tulang rusuk saya.. saya tak kisah pon awak nak berpoligami.. itupun KALAU awak MAMPU penuhi semua syarat poligami yang ada.. ^^,


















3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Diana @ bilakukatacinta said...

tak dpt nak play lah video tu.. Pepon jgn dipersoalkan hukum Allah..ada hikah yg kita tak nampak dsebaliknya

cikjaja said...

macam mana kalau pemilik tulang rusuk kamu itu....SUAMI ORG...errrr..kisah x??berani x...hehehehe

~diAhOntHeblOg~ said...

partner tulang rusuk ai kalau nk poligami i ok je. tp sila la pastikan i ni ckup makan sbb i melantak kuat gak la...hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...