Bambam's Addicted

Jual kawan bayar hutang! Gila!

Sumber
Meroyan agaknya kawan dia nie.. Kawan sepatutnya tolong kawan yang lain.. Sanggup dia jual dan aniaya kawan dia macam nie.. Baik kau minta tolong kawan ko yang jual nie.. sama-sama ikhtiar cari duit bayar hutang.. kalau dah besfren.. takde dia beri alasan nak menolak.. kot tak mampu nak bagi pinjam duit.. banyak lagi ikhtiar lain boleh digunakan.. iskkkk.. kawan macam ni memang HARAM KEJADAH!!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Miss Eiza said...

adoi,kalau kawan pun dah tak boleh pecaya...nak pecaya sapa lagi..sedih sedih...

Iffah Afeefah said...

erk bebetul marah ni

hurmm ade ke org gni

kejam betollll

Ct Aja said...

kejam betui de kawan camni kan...takde hati perut....

err tag cik bambam ye..

http://ajaratulaswad.blogspot.com/2011/11/soalan-dari-msredcheesecake.html

arnissa said...

kejam2x..

btw.. cik bambam di tag. ngee~~

http://arnissastory.blogspot.com/2011/11/beauty-contest-from-aina-rahman.html

Sunah Sakura said...

astaghfirullahal'azim..takutnya yang macam ni...fobia... =.=

Mama Zharfan said...

wal iyazubillah...dunia akhir zmn...kena berhati2 even dgn kwn2 pun..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...