Bambam's Addicted

Tips melarikan diri dari PEROGOL!

Share from one of my friends @ Facebook..

Seorang wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa. 

Mangsa : “Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang lelaki mengekori aku macam nak merogol aku” 

Kawan Mangsa: ” ishh ngerinya…” 

Mangsa: “Lepas tu aku tengok dia semacam ajer aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. ” 

Kawan Mangsa: “saspen nih” 

Mangsa: “dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku” 

Kawan Mangsa: “pastu ko buat aper supaya selamat?” 

Mangsa:”Aku pun terus angkat kain aku…” 

Kawan Mangsa: “Hah?” 

Mangsa: “Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…” 

Kawan Mangsa: “Lepas tu aper terjadi?”(tak sabar) 

Mangsa: “Seperti teori *****, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…” 

Kawan Mangsa: …oh.


***


Wahahahhaha.. sumpah terguling-guling dok baca semalam.. Kalau korang.. agak-agak sanggup ker nak tanggal kain tuh? Kot pakai kain.. kalau pakai seluar.. sama jek mangsa rogol dan perogol jatuh terjelepuk dalam adegan kejar mengejar.. kekekekekkeke...

18 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Cik Rose Cute said...

Memang kelakar Cik bambam hihihi

~diAhOntHeblOg~ said...

moral of the story..pls wear 'kain' tiap kali kua umah..hahahahah

cik aisha said...

mmg gelak guling2 la....hahaha

Ct Aja said...

hahhahaahhahaaaaaa mmg kelakar..hahhaa, sengal pon ade..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hahaha~ lawak tp kreatif.. =)

farra8979 said...

alamak, segan la nak tanggal kain. hihihi...

CIK TOM said...

hehe..ciktom dh pernah bc..tp bc sekali lg pun ttp tergelak..heee

Makbed said...

buat apa saja utk selamatkan diri

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hehe.. idea yang cukup bernas... tapi akan tu jagan tinggi sangat.. mane la tau laki tu bukak zip je.. :)

Cik Bambam said...

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine
hahahha..kalau buka zip.. ada hot dog kena salai lar jawabnyaaa!! grrrrrrrrrr~

Cik Bambam said...

@Makbed
yelar..takkan nak berserah lak ek..heheh

Cik Bambam said...

@CIK TOM
ohh yeker..kita baru 1st time baca..ehehhe

Cik Bambam said...

@farra8979
hahahah..akak sanggup ke? ehhe

Cik Bambam said...

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid
tuh lar.. tindakan luar kawalan..hehehe

Cik Bambam said...

@Ct Aja
tapi logik jugak kan! ahhahaha

Cik Bambam said...

@cik aisha
hehehehe.. jgn gelak lebih2 ek..kang menangis lak..huhu

Cik Bambam said...

@~diAhOntHeblOg~
huishhh kak diah oi.. gi keje leh lar nak pakai bj kurung.. kuar jenjalan x koso den dooo.. huhu

Cik Bambam said...

@Cik Rose Cute
kannn kannn!! ehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...