Bambam's Addicted

Penguatkuasaan WAJIB bertudung dan menutup AURAT!

Sumber

Ada lar yang panas punggung nanti kalau betol-betol dilaksanakan di Malaysia.. ^^.
Baik panas sekarang dari panas kat akhirat nanti.. yer dak?

Alar.. lama-lama biasa lar betudung tuh.. cuma kita nie SUSAH nak mulakan PERKARA BARU.. =)

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Nana said...

klw kt acheh mgm staright tau
kena hukum rotan pon depan2 org ramai

Myra Jay said...

Kat Acheh selalu laksana hukum macam ni, tp kat sana jugak macam2 hal..

Wallahualam..

aNaYaNa said...

kalo kerajaan tegas rakyat ikut jer walaupun terpaksa..dah undang2 kita tak kuatkuasa..huhu..

tiefazatie said...

mo nangis kalu laksanakan kat sini kan2..

btw sis..tulisan mana eh nak centre kan tue?

Arol Mubin said...

Betul tue! Kalau panas sekarang, ada kipas dan aircond yang boleh tolong sejukkan. Kalau panas akhirat, tak dapek den nak nolong eh!

Nurul Mazni Sawal said...

hehehe.. panas punggung, panas ketiak.. semua panas..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...