Bambam's Addicted

Are you BEAUTIFUL? I am! ^^,

What is beautiful? 



Deep meaning kan video nie?? sanggup tengok sampai habis.. coz banyak maksud tersirat yang kita leh dapat! Tak kisah lar kita tak punya shape macam buah pear yang langsing.. or 28-32-36 ker kannn.. beautiful is subjektif. Cantik dalam terpancar sampai ke luar.. selalu orang kata macam tuh.. yeah that's really true! Don't be shame who you are. Be a confident person and never compare yourself with others unless you want to improve yourself to a better person!!

Who say you not beautiful??




I know I'm not the prettiest girl in whole world.. but I know who I am and how to be a cutest person ever! Heyyyy~! Who else to say I'm a cute girl right??!! ahaksss~!! Okehhh.. u too darling! ^^,

8 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Warna Warni Kehidupan said...

saya cantik!! haha pernah baca tulisan Dr Tuah, katanya "kita semua cantik, siapalah kita untuk mengatakan yang ciptaan Tuhan itu tidak cantik" yang penting--- confident..

tiefazatie said...

hee..cantik itu subjektif..yakin je..hihi

Scarlett O'Hara said...

Beauty lies in the eyes of the beholder... Contohnya Miss Ultragirl kat header tu... Cantiknya!!!!!

Aziela said...

hahahha...betul2... kita mesti konpiden dgn diri sendiri (sedeynya, mak sendiri ckp kita x cantik)

Cik Bambam said...

@Warna Warni Kehidupan
ehhehe..confidentttt!! jgn overconfident sgt..hehehe

Cik Bambam said...

@tiefazatie
saya x cantik..saya comel...auww auwww~ hahaha

Cik Bambam said...

@Scarlett O'Hara
hahahah... ultragirl tuh x cantik..she's cute! tq~ :P

Cik Bambam said...

@Aziela
iskkk..dia malu nak puji anak dia tuh..takot dia lupa diri..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...