Bambam's Addicted

Goodbye Mom!


Sedang melayan cerita ini di Astro Citra.. yer... umah den langgan Mustika.. hehehehe.. kekadang kat Astro Citra nie banyak citer best-best taw! esp Korean! layannnnn~ lebih-lebih lagi citer malam nie.. ada lak sikit terkena tempias den lar cito nie!! hadoiii~!!

Sinopsis cerita nie korang leh refer SINI..!

Sedih lar layan citer mak sakit nie.. dah lar daku berdua jek ngan omak..wuwuuuuu~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Mohd Izzar said...

tak minat korea..hahah

Ct Aja said...

seronoknya blh berdua2 an dgn mak, akk jgk srg2 kat umah sewa ni..hi3

j b r said...

needs some tissue? I give an extra for your mom :)

Edy Zaidi said...

xsuka korea...xleh nak feel...hehe

amiey lee said...

akak tak smpat tgk le...

cik pulau said...

tak pernah tgk la pulak cter ni..

Cik Aish said...

peminat korea upenya..ahaks..

Cik Bambam said...

iskkk..best lar cerita nie..nanges2 den tengokkk..wuwuuuu~

kesian dia.. menghabiskan sisa2 terakhir bersama mak dia..leh smbg nanges lagi kalau tgk kali ke-2..


-.-'

Tasha said...

saye pun mak x sihat...

jge mak bek2.



asal sume org yg x minat korea ni judge cter korea ni xde manfaat langsung. -.-

Arol Mubin said...

CB layan cerita mak sakit. Arol sedang jaga mak yang sakit. Lagi sedih tau! :'(

P/S: Untunglah langgan Mustika. Hehe. ;D

Cik Bambam said...

@Tasha
ha'ah kannn.. certain korean drama best taaauuuu.. :P org korea sangat-sangat menghormati orang tua..suka tgk.. :P

Cik Bambam said...

@Arol Mubin
alar arol... untung dpt jaga mak sakit taw.. kurang sikit dosa2 kita ngan mak tuh.. ekekkeke..

Moga mak ayah arol bertambah sihat k.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...