Bambam's Addicted

Decoration raya di Office yang salah konsep!

Dalam entry yang INI sibuk dok cerita pasal dok anyam ketupat untuk deco-deco opis kan.. Dah abis anyam tuh kena lar gantung pulak kan.. takkan nak bubuh beras and rebus ketupat riben tuh.. ada yang keracunan makanan nanti.. kekekekek..

Ketupat hijau

Ketupat pink+gold! cantik lak!
Ketupat bawang pink gold nie akak opis yang anyam... den tak reti anyam ketupat bawang.. den tahu ketupat nasi jek..hehehe.. mula lar proses gantung-mengagntung ketupat sambil mengumpat.. ehhh.. tak elok der.. :P Mula-mula gantung dah meriah terus opis.. mood raya dah masing-masing.. ehhehe..


Tapi bila dihayati elok-elok.. macam salah konsep pulak decoration raya kali nie.. hahahahha..


Ni apehal lak deco raya cina tak cabut-cabut lagi nie.. Dekat setahun tak cabut-cabut.. dah nak masuk raya cina lagi skali.. hahahah.. pastu den nak cabut tak bagi lak.. dorang kata biarkan.. kitakan majmuk.. hahhhh.. hambek.. nasib baik takde India dalam department den nie.. kalau tak mahu ada pokok tebu kat pintu masuk! ekekekekek..


Cantikkan pemandangan dari meja opis I.. hik hik hik..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ratus ribu orang tambah perasa! :):

AYuNG said...

hehe...raya gong xi fa choi tuh sepanjang tahun kot...tuh yg x cabut2 lagi tuh..:)

kantoi bukak blogspot kat pc..keh2

Cik Bambam said...

hahahaha..mmg motif ok komen anda tuh ayung!! :P

Scya Lollita said...

whoa , dah lame x mrase suasana hari raya (mse kat hoslte dlu) haha

eB ezrin said...

kongsi rayer lagi la krg yer? ha ha ha

CIK NANA said...

Salam kenal.. ;p
Takpe salah tema, sebab one malaysia maa.. ;p

Cik Domo said...

dr meja opis nampak komputer cam berbeloging je...kekeke >.<

Cik Bambam said...

mmg motif pon cik domo..hahahah

Ct Aja said...

Ini raya satu malaysia...hihihihi...cukup utk setahun tak yah cabut...hi3

milo said...

hehe raya 1 malaysia nih..ada la jugak nampak pelik dgn reben merah tu tapi ok jepp :P

Mohd Izzar said...

ooo..tgh bkak blog...hooh

Myra Jay said...

Heheee, cantik & meriah..
Ada macam2 kaler :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...