Bambam's Addicted

Awas! Jeli Kulit Babi!


Huisshhh.. nasib baik lar kita semua tahu awal.. coz ini antara menu yang ada kalau kita berjalan raya.. Nak bagi budak-budak dok diam.. hidang lar mende ni.. tapi ia HARAM okehh.. pasni korang hidang beskot Tiger jek lar.. -.-'

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ratus ribu orang tambah perasa! :):

nur amalina athman said...

skrg ni, makin banyak pulak produk yang menggunakan bab* yang dapat dikesan oleh pihak berkuasa. Alhamdulillah.

aisya said...

macam2 dah sekarang ye.. huhu

cIk JanNah said...

omg..jeli nie kite sukee..
jaat lah merek nie!!!

oshin-jamel said...

nmpk gaya yg kat umah tue kne buang la..huhuhuh

Ct Aja said...

yekew, wah benda ni yg sedap dikunyah, hampeh dah brapa tan cek telan..bengang ajerk..

AnneRaini said...

suka gak makan ni dulu...tak sangka kan...

rara pinkmafia said...

hmm nasib dh lame tak mkn.

eB ezrin said...

uish fav aerish tuh .. hu3

cikguden said...

tak disangka yer cik bambam

syrupmasin said...

errr..ye ke..adoii

tomatokering :) said...

errr raya ni kalau org bg kompem tamo dah amek T_T

tiefazatie said...

ya allah..btol ke???

Si Nuansa Eyqin said...

pergggh dahsyat lah. tak tahu pulak selama ni.

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

bahay neh... cane leh jual gak kat pasaran

Mohd Izzar said...

adei...haram...
da kenyang da kita makan..baru tau benda tu haram..adess

nazirah said...

aah ni mmg da lame kan
tu la hrp2 lps ni takde la menu
ni di rumah2 org

solomolo said...

baru terplanning nak beli untuk raya...
choi !!!~

Edy Zaidi said...

skrg ni semua ada babi...takut tul nak makan...

Zura said...

dah lama cite pasal jeli nie..xmakan sbb xsuke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...