Bambam's Addicted

Wanita dambaan Remy Ishak

Article sisipan Utusan 14 Julai 2011

DALAM pertemuan itu, Remy sempat ditanya tentang soal perkahwinan dan teman hidup. Maklumlah, umur Remy pun sudah mencecah 29 tahun. Kiranya sudah cukup haul untuk mendirikan rumah tangga.

Jauh sekali untuk mensensasikan perkara tersebut tetapi hanya sekadar mahu berkongsi dengan peminatnya tentang wanita yang layak untuk dijadikan suri Remy.

Tidak berselindung, Remy dengan penuh terbuka memberitahu dia mendambakan seorang wanita yang konvensional tetapi mampu berdikari tanpa terlalu bergantung kepadanya setiap masa.

"Saya tidak mahu terlalu terburu-buru membuat keputusan untuk berkahwin dan biarlah saya mengumpul pengalaman hidup terlebih dahulu. Apatah lagi dengan pengalaman kawan-kawan saya yang ada di antara mereka yang bercerai membuatkan saya sedikit gentar.

"Tetapi, dalam masa yang sama, semuanya perlu lahir dari hati setiap pasangan itu yang harus tahu tanggungjawab masing-masing dalam melayari alam rumah tangga.

"Saya menyerahkan soal jodoh ini kepada Allah SWT dan menerima segala ketentuan-Nya. Seandainya saya ditakdirkan jodoh saya dengan artis, saya terima dan begitulah sebaliknya," kata Remy yang mensasarkan untuk mendirikan rumah tangga pada usia 32 tahun.

Ujar Remy lagi, jika jodohnya itu dengan seorang artis, dia mahu isterinya itu kelak akan mengurangkan aktiviti seni dan lebih menumpukan perhatian kepada keluarga untuk mendalami tanggungjawab sebagai seorang isteri.
Seperti biasa, apabila ditanya tentang sejauh manakah hubungannya dengan aktres berkulit putih gebu, Tiz Zaqyah, Remy hanya menjelaskan dia masih lagi berkawan dengan pasangannya dalam Nur Kasih itu.

Sementara itu, Remy melahirkan rasa syukurnya apabila terus diberi kepercayaan untuk menjadi duta kepada jenama Dashing bagi tahu kedua.

Sejak dari zaman sekolah lagi, jenama itu sering menjadi pilihannya dan setiap kali memakai wangian dari rangkaian Dashing, secara automatik dia merasakan dirinya seorang lelaki maskulin.

"Pada waktu itu, Dashing memang digilai dan menjadi kegemaran pelajar lelaki di sekolah. Jadi, apabila badan berbau wangi sepanjang hari, rasa bangga mula terbit dalam diri (ketawa). Menjadi duta Dashing merupakan satu penghargaan buat saya," katanya yang turut menerima beberapa tawaran duta produk namun belum memberikan kata putusnya.

Footnote: Den nak share jek.. hahahahaha.. so dia takde hubungan nagn Tiz Zaqyah kannn??!! muahahahahhahaha
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

azianierdawati said...

RI... suka kalu dia blakon as bangla...

Ct Aja said...

saya suka dia berlakon dln cun...hi3... mstila nak prmpuan cm2 kan, sbb die sbuk berlakon jerk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...