Bambam's Addicted

Punca Utama Kerosakan Mesin Basuh!

Korang tahu tak kebanyakan punca kerosakan mesin basuh adalah berpunca dari suri rumah itu sendiri..

Tak lemas ker orang tuh?? --'
Macam nie.. mesin basuh rumah CB rosak.. so, call lar Sen Heng sebab mesin basuh tuh coz still under warranty.. jenuh check apa yang rosak kan.. ingatkan sebab over load! coz mesin basuh dulu rosak sebab over load lar.. habis 20 buah pakaian isi rumah kau nak masukkan dalam mesin basuh kan.. mana tak rosak? but semalam punya kejadian.. bukan sebab overload!! rasa nak tergelak pon ada jugak! Korang tahu tak sebab apa mesin basuh tuh rosak..



sebab...














sebab....



















TERSANGKUT BESI BRA!
(takkan daku nak buh pic bra kat sini kot!! choyyy~!)



hahahahhahahahhahah.. orang tuh kata.. ini first kejadian.. adoiyai.. leh lak omak den tanyo.. nie besi bra saper yang hilang nieh! hahahahhaha... 


bukan saya makkkkk!!!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ratus ribu orang tambah perasa! :):

AYuNG said...

hahaha...jgn la basuh bra sekali ngan baju2 lain..nti bra tuh pun cepat rosak tahu! hehe..:)

AnneRaini said...

kantoi bambam guna bra ape..hehe

Kamil Kahar said...

jeng3...haa...pat ngaku sape pnyer...ish3...

Cik Aish said...

hhehe..lor basuk guna mesin ke? tk rosak ke? hehehe..adess..mcm2 la

EZAN IDMA said...

hahahaha payah jugak maslh ni

Myra Jay said...

heheee :)
MJ kalau basuh bra dlm mesin basuh mesti boh dalam bekas khas..
Kang berpusing2 jadinya :)

BRO_MONDAY said...

cik bam² s : adess...yu dah kantoikan diri sendiri...koh koh koh

b a m b a m ' s said...

isk.. bkn den punyooo lar!! hahahah.. mana tau adek den ko.. kakak den ko.. heheheh

BRO_MONDAY said...

cik bam² s : ok².....what ever~ koh koh koh

shandye. said...

lain kali invest beli beg yg macam net tuh, taruk baju kecik, tudung yg ada manik-manik, jurai-jurai n whatnot dgn baju kurung yg ada serbamakneka renda-renda bagai itu kat dalam beg net tu.

zip lepas tu campak dalam washing machine. baru la takde insiden tersangkut benda-benda bukan-bukan kat dalam tuh.

wakakakakaka....

tomato said...

kahkahkah ! bmbam bikin lawak . basuh sendrik la lenkali ! ;p

ejulz said...

seb baek adik-beradik laki bambams x ngaku.. heHE

abah khalisha said...

yang pasti bukan bra abah.hehehe..bra sape lah tu ye..adoiii

Piasara said...

"kalau mesin lama akk dulu,air tak leh keluar..suami akk check2 rupanya ada cik siti kat lubang tu...habis lunyai dah mayat dia tak dpt dikenal pasti adentiti lagi dah...siannnn..."

Mohd Izzar said...

hahahaha~!

b a m b a m ' s said...

yelah.. omak pon dah warning.. no kicik2 inside! hahahah.. beli jaring lar pasni.. -,-'

b a m b a m ' s said...

@Piasara
Ya Allah kakk!!! itu lagi terok.. tak berbau ker kak?? errr..

cik pulau said...

nak gelak boleh tak???
haahhhahahha

b a m b a m ' s said...

@cik pulau
gelak lar cik pulau oi~ hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...