Bambam's Addicted

Patah tumbuh hilang berganti, Satu dah jadi ME, ganti BE lain.. :P

Konon nak kasi BOLD! wahahha

Motor Trader punya BE dah bertukau jadi ME.. takpe lar.. berapa posen jek kan.. kang kesian dia dok iklan tapi takde orang klik.. kekekekkeke.. rajin-rajin lar advertise sini wahai Nuffnang.. saya nak kumpul duit tabung nie.. uhuhuhuhuhu

Himpunan Handphone tengah SALES sekarang! cer klik cer klik! :P


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ratus ribu orang tambah perasa! :):

rara pinkmafia said...

rara tak tau sgt pasal ni.yg tau duet naik.je.hehehe

farra8979 said...

wah2, tu namanye rezeki kan... ^___^

NM02 said...

rajinnya dia cek nanang.. akak kau ni, nak bukak nanang tu cukup malas sebab dah tau, nan hado je totalnya. hahaha

b a m b a m ' s said...

@rara pinkmafia
kita semua nak duit naik kann!! kekekeke..

b a m b a m ' s said...

@farra8979
ehehhe.. Alhamdulillah~ :P

b a m b a m ' s said...

@NM02
hahahha..skali skala cek.. selau cek xde jugak..kebelakangan nie jek BE rajin menyinggah! :P

ejulz said...

ok la tu penah dpt BE.. ejulz xtau la penah ke x.. mcm x penah je.. heHe.. nak merajuk gak la ngan nufnang ni. heHe

Diana @ bilakukatacinta said...

heheehe..akak lagi takde eklan...

eB ezrin said...

KAK EB X DER LA. HU3

dilazfamily said...

oklah tu hilang satu diganti 2 .seronok kan.

Myra Jay said...

Tahniah ye :)
MJ hilang tak berganti smpai sekarang..huhuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...